Probeer die ogen maar eens te negeren
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ice, Ice .. Baby
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ice, Ice .. Baby
Er zijn van die mensen die hebben dat .. pffff Mooi hoor. Ook nog de irisrand doorgedrukt?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEr zijn van die mensen die hebben dat .. pffff Mooi hoor. Ook nog de irisrand doorgedrukt?www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtVoor die ogen en die sproetjes zou ik gegarandeerd smelten, als daar niet die fles ...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan9096 Bekijk berichtZeer mooie, maar welk kleur heeft de ogen ?www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtPaul, ik vraag me af hoe deze er in de kleurenversie uitziet ?
ONGELOOFELIJK (maar ik heb een sproeten-fetish)I would, if I could ...
Comment
-
-
-
Mooie momentopname.
Schoolvoorbeeld van spelen met scherptediepte ook, altijd leuk om naar te kijken.
Eén ding stoort me; door de voorwerpen op de voorgrond lijkt het of de fotograaf zich verdoken opgesteld had om dit meisje te bespieden. Eén voorwerp dat iets minder hoog was, had volstaan om de grote diafragmaopening aan te tonen, voor zover de achtergrond dit nog niet doet.
Wel een knap model voor dit soort werk en duidelijk een fotograaf met een goed oog; roze in de achtergrond, jasje en diadeem... Schitterend!
Een roze bolletje ijs en hij mocht van mij in kleur blijven Nu trouwens ook al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaert Bekijk bericht..door de voorwerpen op de voorgrond lijkt het of de fotograaf zich verdoken opgesteld had om dit meisje te bespieden.www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
Comment