Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soofke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Soofke

Model : Sofie (een andere sofie ) haar troetelnaam is soofke
    MUA : Carine De Leersnyder (maar hier niet echt belangrijk)
    Voor de goede orde : zonder soep !
    Last edited by Nat; 18 maart 2008, 18:47.
    natwork.be

Re: Soofke

Voor de goede orde.. namen schrijf je met een hoofdletter LOL.
    Leuk gedaan.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Doe die lelijke rand weg en ik hang het boven men bed
      Vind het supper dat je echt de tijd moet nemen om alle vormen duidelijk te zien. Sfeer zit hier echt lekker.

Comment

Knappe foto
        Zit een mooie sfeer in de foto.
        Lightscript is
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Wat had ze aan haar rechtervoet nog aan? Een kous? Spijtig vind ik.. Wel origineel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Wat had ze aan haar rechtervoet nog aan? Een kous? Spijtig vind ik.. Wel origineel
            Heel goed opgemerkt !
            Sofie zat met haar rechterbeen in het gips
            natwork.be

Comment

De pose had ik zelf anders gedirigeerd.
              Beide hielen plat op de grond laten het model minder elegant lijken dan ze waarschijnlijk is. Met het gips was er vast weinig keuze natuurlijk, zeker als het model lange tijd moet stilstaan, dat snap ik wel. Misschien was het verduisteren van de voeten, in plaats van het hoofd dan een optie geweest? (of een model zonder gips natuurlijk )

Het broekje had ook uit gemogen, anders een bh aan in dezelfde stijl als het broekje (sportbh?). Nu lijkt het model wat te geforceerd topless.

Wat mij ook een beetje stoort is dat de "neonverlichting" onderbreekt aan de rug / schaduw van het model. De schaduw achter het model valt ook nogal ongelukkig; zeer strak afgelijnd en laat bij de eerste oogopslag ook het model ronder lijken.

Verder wel een leuk idee en de algemene belichting is best naar mijn smaak voor dit genre.
              http://www.kimschollaert.be
              http://www.fashionbelgium.be

Comment

Ìk begrijp je opmerkingen wel, maar deze zijn technisch niet haalbaar. Zoals je zou moeten weten uit mijn andere posts gebruik ik geen fotosoep om de technisch niet haalbare dingen tóch te realiseren. (En voor alle duidelijkheid : ik zeg niét dat ik bewerkte foto's niet goed zou vinden)
                natwork.be

Comment

Een hiel van de grond voor de elegantie
                  Een bh aan of alles uit voor een beter kloppende pose
                  Het hoofdlicht een kleinigheid meer naar links of de fotograaf een stapje meer naar rechts om de schaduw meer achter het model te laten vallen
                  Als ik me niet vergis zou dan meteen ook de onderbreking in de "neon"letters kleiner zijn.

Dat is toch allemaal technisch haalbaar? Zonder nabewerking.

Comment

Hiel ? Je mag mij eens een model aanwijzen die 6 seconden bloedstil op haar tenen kan staan.
                    Hoofdlicht ? waar ? er is geen hoofdlicht gebruikt. Enkel 1 laser in een pikzwarte studio.
                    We hebben wel 30 versies van deze foto gemaakt. En deze kwam als beste uit de bus. Ik ben benieuwd naar een versie van de foto zoals jij die beschrijft
                    Last edited by Nat; 23 maart 2008, 22:23.
                    natwork.be

Comment

Ik heb het over één hiel
                      Als de laser dan het enige licht was en daarmee ook het hoofdlicht kon je deze richten vanuit hetzelfde standpunt als de fotograaf (meer van links zoals eerder gezegd), dan waren de onderbreking en de schauwen op de achtergrond ook weg.
                      Blij dat we over de kledij niet meer dicussiëren

Als deze plaat één van de 30 pogingen is, aanzie mijn opmerkingen dan maar als één van de 30 meningen die je over deze foto kan hebben. Discussiëren over smaak doe ik niet, daar is jouw mening net zo veel waard als de mijne, maar ik hoop dat het nu wel duidelijk is wat ik bedoel en dat dit "technisch haalbaar" was geweest.

Mocht ik verplicht worden om een gelijkaardige foto te fabriceren, dan zou mijn versie hiervan wel degelijk gecreëerd zijn in PhotoShop, maar alle respect voor iemand die de tijd wil nemen om dit "naturel" uit te proberen.

Comment

technisch ben ik niet onderlegd, maar 't is alleszins origineel en prachtig.
                        gegroet, Ludo

Comment

Spijt me maar niet echt showcase materiaal.
                          Misschien moest dit eerder onder een andere topic staan.
                          Wat was juist de bedoeling
                          Het model komt niet echt goed uit, vooral met betrekking tot de belichting.
                          Het is spijtig dat het gezicht van het model niet goed uitkomt. Het zou wel een mooier effect geweest zijn.
                          Verder moet ik toegeven dat Kim we gelijk heeft, ze kon iets eleganter staan.
                          Er zijn altijd oplossingen om het model steun te geven, eventueel iets onder de hiel steken om haar steun te geven.
                          Verder wel orgineel
                          Nikon D80 - Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6G DX VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                            Hiel ? Je mag mij eens een model aanwijzen die 6 seconden bloedstil op haar tenen kan staan.
                            OK, hier

Alle gekheid op een stokske, mooi uitwerking van je concept
                            www.fotofolio.be

Comment

Working...
                            X