Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk vakantiekiekje voor de deelnemers: meer niet.
Als binnen x aantal maanden zou blijken dat deze nimfen eigenlijk 'terroristen in opleiding' zijn, zou dit gegeven deze foto natuurlijk een grote nieuwswaarde gegeven.
Nog even afwachten dus!
Maar voorlopig is het een gewone druk-op-de-knop-foto. Mag natuurlijk ook, en nog liever dit dan het boven aangehaalde scenario.
Deze toeristen waren niet in mijn gezelschap en ze kunnen voor de autochtone bewoners wel nadelig zijn.
Mss is het je ontgaan, maar dit kiekje is een uitnodiging om toch eventjes wat verder te gaan naar de sectie "Fotoverhalen" hier op het forum en wel met URL:
Bwa... 't nodigt alleszins uit om daar op vakantie te gaan .
'k Vind het toch een mooie. Heldere kleurtjes en zoveel "spetters". Wat me meteen opviel waren die vier frèle dametjes op dat monster van een scooter. Is me dat ding groot zeg .
Comment