Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlangen (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verlangen (18+)

maar euh.. dit beeld is niet gemaakt met een gsm hoor...
    Ik weet wel dat je een Nikon D70 gebruikte op 13/7/2006. En dat belichtingstijd 1/2 sec was met flits en met een focaallengte van 18 mm wijst erop dat je een breedbeeld opname maakte waaraan je achteraf nog wat gesleuteld hebt.
    Reden te meer om mijn uitdrukking van GSM als minder kwalitatieve beoordelingsfactor te beschouwen.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Weet niet zo goed wat,kan me goed voorstellen dat je hiervoor kiest.
      ,maar ik zou zelf nog niet het juiste gevoel hebben omdat ik niet weet wat het 1e is in de compo waar ik naar toe getrokken ga/wil worden.
      Schuine lijn vind ik ok,alleen de aandacht van de voorgrond leidt me af.
      SM zou voor mij ook de richting zijn.
      Deze stijl van fotograferen vraagt veel en krijgt veel,maar ook kritiek.
      Maar ga hierop door en kill your darlings

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skin Bekijk bericht
        in de 5 jaar kunstacademie in de richting fotokunst die ik achter de rug heb, is het me heel duidelijk geworden dat niet het technisch perfecte van belang is maar dat ook het gevoel belangrijk is.
        Hoop toch dat je er geen vijf (5 !) jaar over hebt moeten doen om dat in te zien want is dat eigenlijk niet zo met ALLES?

Comment

De muziek van Massive Attack vult de kamer en ze laat zich helemaal meevoeren met de muziek en de sfeer die dit voor haar oproept.
          Niet krampachtig poseren of regiseren maar de gevoelens van erotiek, verlangen, puurheid die de bovenhand mogen nemen...
          Laat ik nou net een model, dat over een paar weken hier naar toe komt voor een lingerie shoot, een soortelijke opdracht hebben gegeven om haar expressie te oefenen en een erotisch tint in de plaat mee te geven?
          Ik zei zelfs nog: 'laat je voor 200% gaan en je mag in de studio ook kreunen' hahahaha

Ik zie en begrijp de achterliggende gedachte wel in deze plaat.
          Of ik hem zelf zo genomen zou hebben en gepost is een tweede. Maar daarom zijn wel lekker allemaal verschillend... en ik heb 'slechtere' hier gezien.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
            Hoop toch dat je er geen vijf (5 !) jaar over hebt moeten doen om dat in te zien want is dat eigenlijk niet zo met ALLES?
            ik heb daar geen 5 jaar moeten over doen. want dat is inderdaad zo met ALLES.
            het belang ervan is me alleen nog maar meer en meer duidelijk geworden.
            www.peterdejongh.be

Comment

Jongens toch, over geuren en kleuren....

Voor mij is deze foto "echt" en zijn vele heel schoon modelfotokes hier "fake"

Die fake (glamour) foto's zijn vaak topklasse hoor (vaak ook niet), daar gaat het niet over. Maar de vrouw die je wil, die moet ook echt zijn

Sommigen hier zetten een overgeschminkt model tussen 4 flitsers en denken dan dat ze er zijn, de foto's zijn IMO vaak gewoon dood, gevoelloos.

We zien dan een pop, en wat wil je, een pop of echt

Het is het gevoel dat dit soort foto's uitstraalt wat mij wel aanspreekt, maar gevoel is nu eenmaal subjectief dacht ik

Comment

...op het kleurrijke dekentje na dan...

Comment

deze is wel OK voor mij
                  maar je moet je wel even inleven bij deze prent.
                  Stel nu dat deze foto in posterformaat ergens in een trendy bar aan de muur hangt en er komt een keiharde deun van "Massive Attack" uit de muren, dan kan deze foto U ook bekoren

Comment

knap

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ben toch even naar de foto blijven kijken. Vind hem toch niet slecht. Zelfs het dekentje mag blijven liggen (zou er wel onderaan het overbodige centimetertje af doen).
                      Heel expressieve pose, vind het toch een mooie compo met een sterk lijnenspel.

Comment

Als fotograaf kan ik hier nog niet echt spreken gezien het feit dat ik me nog maar een jaartje effectief bezig houd met fotografie maar dat beeld geeft volgens mij de impressie weer van het decadente achterhoofd duiveltje in onze maatschappij.
                        Iedereen houdt op één of andere manier van dat heimelijke tintje maar voelt zich ietwat verschroomd bij de gedachte zo'n foto's te maken of te zien. Was het mogelijk de foto technisch beter te maken, misschien wel maar dit lijkt mij een realistische momentopname van een euforisch moment (zoals reeds vermeld hierboven) en persoonlijk vind ik het een geslaagde foto, zij het ietwat extravagant.
                        every gifted artist was once a beginner

Comment

Het moment, het gevoel en zoveel meer geven aan deze foto toch iets extra dat doet denken daarom vind ik het best wel geslaagd.
                          Grtz, Patrick
                          http://www.trikke.be
                          Ik doe het met Canon.

Comment

Working...
                          X