Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlangen (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verlangen (18+)

Laat op de avond...
    De muziek van Massive Attack vult de kamer en ze laat zich helemaal meevoeren met de muziek en de sfeer die dit voor haar oproept.
    Niet krampachtig poseren of regiseren maar de gevoelens van erotiek, verlangen, puurheid die de bovenhand mogen nemen...

www.peterdejongh.be

Re: verlangen (18+)

Nogal imposant door de enorme elleboogdeformatie, hellend vlak en ruis.
    Kortom: voor mij afval, maar je zal hier best wel fans vinden waarvoor dit zeer hoogstaande kunstuiting is.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

speciaal hoor en met een gevatte inleiding.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Daar straalt iets van uit! Dwz "het leeft, het is niet dood".

Zo zie je er hier niet veel, Sarah een beetje, maar wie nog?

n.b. Massive Attack 3/7/2008 in het Westerpark, Amsterdam.

Karel

Comment

Mooie organische, eerlijke pose. Maar het regenboog dekentje past er niet in en botst met de donkere achtergrond.. bij zo'n foto's zie je liefst zo weinig mogelijk achtergrond of voorgrond (dus zwart/donker of egale kleur), is mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
            Daar straalt iets van uit! Dwz "het leeft, het is niet dood".

Zo zie je er hier niet veel, Sarah een beetje, maar wie nog?

n.b. Massive Attack 3/7/2008 in het Westerpark, Amsterdam.

Karel
            Ik ben hier ook fan van hoor, net omdat je er niet veel van ziet

Maw, dat het eerder zeldzame karakter van deze foto hem mede bijzonder maakt.
            Last edited by Arousal; 12 maart 2008, 18:15.

Comment

Vindt het ook maar een beetje een groezelige foto
              Wel mooie borsten
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Foto zoals ik ze graag zie; doorleefd, echt. 't Gaat hem niet om het "kunstzinnige" kodachrome, 't gaat om het gevoel dat de foto oproept. Dan is lullen over een regenboog dekentje of de voor- of achtergrond IMHO totaaaaal overbodig gezwets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                  Foto zoals ik ze graag zie; doorleefd, echt. 't Gaat hem niet om het "kunstzinnige" kodachrome, 't gaat om het gevoel dat de foto oproept. Dan is lullen over een regenboog dekentje of de voor- of achtergrond IMHO totaaaaal overbodig gezwets.
                  Kan ik mij volledig in vinden.
                  I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik kan deze ook wel smaken hoor
                    Enige minpuntje is inderdaad de bedsprei die teveel de aandacht opeist.
                    Zou Zw/W iets geven? Misschien eens proberen
                    Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                      Het kunstzinnige? Ga niet over smaak discussieren. Hoewel "doorleefd" mss toch?
                      Als er wat kunstzinnigs in zit dan is dat enkel bij het model, hoewel dergelijke uitdrukkingen meer met erotiek dan met kunst te maken hebben. Soit.
                      Maar de opname door de fotograaf heeft op zich weinig kunstzinnigs; het enige wat er gebeurde is een duw op het knopje, en dan zonder enig extra inspanning op technisch of organisatorisch gebied.
                      Met een gewone GSM zijn dergelijke opnames binnen ieders bereik.
                      Zoals ik eerder aankondigde: er zijn altijd aanhangers voor te vinden.
                      Sommigen gaan zelfs kolommen in hamschijfjes verpakken onder de algemene definitie van "kunst". Hoedje af voor dergelijke kunstverlakkers.

Henri

P.S. dit is enkel mijn persoonlijke opinie.
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Albatros Bekijk bericht
                        ... Enige minpuntje is inderdaad de bedsprei die teveel de aandacht opeist. ...
                        Hoezo mínpuntje?
                        De strepen van de deken zijn toch mooi evenwijdig met de striemen op haar buik.
                        Je moet het maar zien, als fotograaf.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

"niet alledaags" een betere omschrijving? althans niet hier.
                          Overdreven wegtrekken van curves en toevoegen van korrel zit in de eerste les van photoshop.
                          Maar dit is een persoonlijke mening!

Al worden stagiaires bij ons teruggestuurd met zulke beelden...

Comment

fijn... heel fijn om zoveel verschillende reacties te lezen.
                            dat m'n werk vergeleken wordt met dat van Sarah vind ik een groot compliment. ik ben nl. een groot bewonderaar van haar fotowerk.

dat dit beeld z'n voor- en tegenstanders zou hebben, wist ik van bij het begin. maar laat een forum nu net de ideale plaats zijn om mekaars mening te vernemen en van gedachten te kunnen wisselen hierover.

en Henri, je hebt overschot van gelijk.
                            je moet als fotograaf gewoon maar op een knopje drukken en je kan een zeer boeiende foto maken met een simpele gsm. laat dat nu net de ultieme kunst zijn. om met eenvoudig materiaal een beeld te maken dat spreekt, dat gevoelens oproept, dat reactie losmaakt, waar je een mening over kan vormen...
                            is dat nu net niet veel boeiender dan een technisch perfect belichte foto gemaakt met de allernieuwste Nikon D3X met alle toeters en bellen erop maar dat eigenlijk niets zegt ? waarbij de enige reactie is dat het technisch helemaal juist zit maar waar je niet warm of koud van wordt ..

maar euh.. dit beeld is niet gemaakt met een gsm hoor...

het doel van deze foto is niet het aantonen van m'n technisch kunnen. (hoewel het ook niet zomaar "gewoon" knopje drukken was hoor)
                            maar wel de emotie tonen, de sfeer weergeven die er heerste.
                            de ruis, de schuine compositie, het gekleurde dekentje,... het maakt er allemaal deel van uit.
                            in de 5 jaar kunstacademie in de richting fotokunst die ik achter de rug heb, is het me heel duidelijk geworden dat niet het technisch perfecte van belang is maar dat ook het gevoel belangrijk is.
                            ook dat is echter mijn persoonlijke mening.

bedankt allemaal voor jullie mening en commentaren op m'n foto
                            Last edited by skin; 12 maart 2008, 22:30.
                            www.peterdejongh.be

Comment

ik weet niet wat er aan deze scheelt maar voor mij is dit prullebakmateriaal
                              vind het geheel gewoon lelijk
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                              X