... onderweg mijn muurke tegengekomen ...

Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
N.y.s.m.n.y.d.
Collapse
X
-
-
Re: N.y.s.m.n.y.d.
'k ben de eerste die reageert. 'k was het aanvankelijk ook niet van plan omdat ik je bedoeling niet snap. 't is in allen gevalle iets speciaals en voor de rest wacht ik andere comments af.gegroet, Ludo
-
leuke reeks, met een zeer groot Struisvogelgehalte.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
lol@Bouk hahaha.
Leuke platen Lana, niet je beste, maar wel leuk om de gewone mens een keer zo te zien
Je plukt ze zo van straat neem ik aan en ploft ze dan tegen de muur? Dapper hoorGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtJe plukt ze zo van straat neem ik aan en ploft ze dan tegen de muur? Dapper hoor... en soms durf ik dat ook niet hoor ...
eentje gewoon & eentje met hun handen voor hun ogen ... heel veel mensen doen dat gewoon ... soms heb je dan nog een leuk gesprekje ofzo ...
kwam gewoon langs dat muurtje en khad mijn kodakske bij en khad dat al langer in mijn hoofd om zoiets te doen ... tis gewoon leuk... en kheb nog wel muuridekes ...
Scotty... beam me up !!!
Comment
-
'k geniet niet enkel van je verhaal achter de foto's, de reeks zelf vind ik ook heel geslaagdThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Ik vind het ook een geslaagde serieNikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk berichtkvraag ze gewoon op mijn allerschattigst of ik een foto van hun mag maken ...... en soms durf ik dat ook niet hoor ...
Die moet ik vragen!
En het dan toch niet doenBij de volgende vraag ik het!
(kzal denke dat je achter me staat
)
OT: geweldig reeksje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtHoeveel keer ik iemand voorbij zie lopen en denk:Die moet ik vragen!
En het dan toch niet doenBij de volgende vraag ik het!
(kzal denke dat je achter me staat
)
OT: geweldig reeksje
with a simple smile ... daar geraak je al heel ver mee ...
kmoet toegeven ... mannen zullen rapper ja zeggen dan vrouwen ... kweet niet waarom ... mss omdat ik een vrouw ben...
of mss dat hun ijdelheid gestreeld wordt als je ze vraagt voor een foto...
kzou het zelf vanzeleven niet doen ... except for 1
meerScotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht... except for 1
Comment
Comment