Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi portret, al denk ik dat het mooier was geweest als alles scherp was
Dan heb je al eens zo'n dure lens!
Persoonlijk vind ik ook dat er iets méér scherptediepte mocht. Allee, ik zou het eens willen zien met één stop meer toe gedraaid
Blijft kritisch natuurlijk., maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Wat is er in hemelsnaam mis met een volledig hoofd
Ja en wat is er mis met wat perspectivische vertekening? Want alle architectuurfoto's moeten effe rechtgezet worden hier op BD.
Het is slechts door regelmatig buiten de lijntjes te denken dat je vernieuwende dingen maakt. Ook in de fotografie.
Persoonlijk vind ik het afgesneden hoofd slechts een kwestie van smaak geworden. We zijn het ondertussen gewoon, je ziet even veel foto's met afgesneden hoofd (om de nadruk op de gezichtsexpressie te leggen) als met volledig hoofd.
Ik vind dit portret technisch geslaagd maar inhoudelijk niet. Ze heeft een heel afgesloten gezichtsexpressie, is niet ontspannen. Volgende keer meer relaxen.
LOL. Feitelijk de nagel op de kop. Ze is gans 't WE aan 't werken geweest omdat ze absoluut dingen af moest hebben voor haar meeting vandaag in Parijs.
Comment