Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja wadde... 't is weer van da... Zo'n foto waar ik gehypnotiseerd naar zit te staren. Mijn voorkeur voor den tweede omdat ge daar uw gezicht nog in de spiegel kunt zien.
Ik zou toch graag eens een vlieg zijn om u bezig te zien als ge die zelfportretten aan het maken bent.
Ik zie zojuist dat jouw eerste foto intussen gepubliceerd werd in het maandblad 'Klasse' voor leerkrachten bij het artikel "narcisme kwelt jongeren"
(editie april 2008).
Ik zie zojuist dat jouw eerste foto intussen gepubliceerd werd in het maandblad 'Klasse' voor leerkrachten bij het artikel "narcisme kwelt jongeren"
(editie april 2008).
Zoiets verdient een dikke pluim
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Comment