Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefanie !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stefanie !

Stefanie , haar allereerste studioshoot !
    Visagie : Nio Liem

Re: Stefanie !

No hard feelings maarre die make up vind ik er op de eerste plaats niet bij staan.
    De overgangen kloppen niet op der ogen, de lipstick in de rechterbovenlip is niet meer aanwezig.
    En der wenkbrouwharen staan naar beneden.
    Imo zou ik dit of bijwerken in photoshop of opnieuw knippen .
    Foto opzich is niks mis mee echter de make up laat hier echt te wensen over.

Gr Tony

Comment

Hmmm... ik heb toch echt wel betere van je gezien Vind dit ook niet zo eerlijk gezegd
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Goed belicht, mooie kleuren.
        Maar wat is de bedoeling van die zware make up?? Komt wat clownesk over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Goed belicht, mooie kleuren.
          Maar wat is de bedoeling van die zware make up?? Komt wat clownesk over.
          Als je een pro visagiste inhuurt om je fotoshoot te verzorgen wil je wel eens wat anders dan de alledaagse "naturel" make up .
          Staan hier tal van voorbeelden op deze site met nog veel zwaardere extreme make up en daar heeft nog niemand het clownesk gevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony1974 Bekijk bericht
            No hard feelings maarre die make up vind ik er op de eerste plaats niet bij staan.
            De overgangen kloppen niet op der ogen, de lipstick in de rechterbovenlip is niet meer aanwezig.
            En der wenkbrouwharen staan naar beneden.
            Imo zou ik dit of bijwerken in photoshop of opnieuw knippen .
            Foto opzich is niks mis mee echter de make up laat hier echt te wensen over.

Gr Tony
            Sorry maar ik denk niet dat er op het werk van Nio veel valt af te keuren ; of je al dan niet van zwaardere make up houd dat is een andere vraag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Sorry maar ik denk niet dat er op het werk van Nio veel valt af te keuren ; of je al dan niet van zwaardere make up houd dat is een andere vraag
              Sorry maar dat denk ik wel, eerlijk gezegd.
              Als visagiste zou je moeten weten wat voor kleuren er bij een bepaald persoon passen, met welke kleuren je combineert en hoe je die kleuren aanbrengt. Of je houdt van zware make-up of niet, doet er hier niet toe, maar als je zware make-up gebruikt, moet het wel bij de persoon passen en goed aangebracht zijn. Dat mis ik hier toch wel.
              Ook op de andere details is hier niet gelet: zoals eerder gezegd staan de wenkbrauwharen naar beneden, haar rolkraag ziet er slordig uit en haar haar lijkt alsof ze net uit bed is gestapt. Dit zijn allemaal dingen die enorm de aandacht trekken waardoor er niet meer gekeken wordt naar waar het eigenlijk om gaat.
              Canon EOS 40D body; EF-S 17-85mm; EF 50mm 1.8; EF 70-200mm L IS USM; Speedlite 580EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Als je een pro visagiste inhuurt om je fotoshoot te verzorgen wil je wel eens wat anders dan de alledaagse "naturel" make up .
                Staan hier tal van voorbeelden op deze site met nog veel zwaardere extreme make up en daar heeft nog niemand het clownesk gevonden.
                Voor een pro-visagiste vind ik de lippen zeer slordig aangezet. Zeker vooraan lijken er precies 2 kleuren te zijn, alsof ze een deel niet gekleurd heeft...

Mvg,
                Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mignonne Bekijk bericht
                  Sorry maar dat denk ik wel, eerlijk gezegd.
                  Als visagiste zou je moeten weten wat voor kleuren er bij een bepaald persoon passen, met welke kleuren je combineert en hoe je die kleuren aanbrengt. Of je houdt van zware make-up of niet, doet er hier niet toe, maar als je zware make-up gebruikt, moet het wel bij de persoon passen en goed aangebracht zijn. Dat mis ik hier toch wel.
                  Ook op de andere details is hier niet gelet: zoals eerder gezegd staan de wenkbrauwharen naar beneden, haar rolkraag ziet er slordig uit en haar haar lijkt alsof ze net uit bed is gestapt. Dit zijn allemaal dingen die enorm de aandacht trekken waardoor er niet meer gekeken wordt naar waar het eigenlijk om gaat.
                  Ik ga hier niet meer verder op reageren , ik heb andere dingen te doen ...

Comment

Awacs457, ik hoop dat je dit toch nog leest. Dit is een mooie foto. Het enige dat er aan mankeert is dat je een te warme kleurtemperatuur hebt gekozen. Draai die temperatuur een stuck naar beneden en je krijgt een pracht van een foto met een mooie kleurbalans. De huidskleur is nu té dominerend in deze foto.
                    Beauty need only be a whisper
                    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Working...
                    X