hehehehe.. lachuh dit. Laatst ook gespeeld met sterretjes in de studio. Leuke effecten kun je daar mee behalen.
2e is leuk, maar afwerking niet compleet
Woow, ene leezershow! Leuk idee , maar ik weet niet welke van de twee ik het best vind.
Of misschien toch ... ja ... de tweede vind ik de beste. Die moet je even van dichterbij bekijken om te zien wat je ziet.
Deze heb je volgens mij die foto van mark de roo proberen na te doen waar hij een beetje geheimzinnig over deed of niet?
Oja mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1
Deze heb je volgens mij die foto van mark de roo proberen na te doen waar hij een beetje geheimzinnig over deed of niet?
Nadoen niet. Want dan zou het niet goed gelukt zijn. Het is een samenloop van omstandigheden. Ne vriend kwam eens langs met een speelgoed laser gekocht in het kruidvat. Daar wilde ik dus iets mee doen. En dan die fameuze foto van mark de roo is natuurlijk een serieuze bron van inspiratie geweest. En dan nog een model vinden. En dit week-end was het prijs
Oh ja. Die achtergrond lijntjes : die doe ik echt niet weg. Ik heb het gedaan en vond het beter met.
Comment