Als je een lens weegt, moet je er wel eerst de zandzak afdoen.
Uw foto: ziet er netjes uit, maar de oren moesten volgens mij ook wit.
Moesten? Mwuaa.. laten we het op 'konden' houden
Bij 9 van de 10 maskers wordt alleen het gezicht gedaan. Persoonlijk zou ik beide mooi vinden echter hier heeft de visagiste gekozen om het niet te doen omdat het niet bij het thema paste.
(lang verhaal,maar die platen staan hier toch niet, dus dat heeft geen zin De opdracht had iig met een circus te maken.)
Bij de meeste clowns zijn de oren ook niet wit en zelfs bij Pierrot zijn de oren soms normaal van kleur.
Maar nogmaals.. ik vind beide mooi. En het heeft uiteraard ook met persoonlijke smaak te maken. Ik respecteer jullie meningen
Interesting effect. I'd like to see the benefit of the lens without the assistance of flash though.
btw, doesn't the MUA deserve a mention here for her/his work?
Your absolutely right. My apologies. I normally do this but sometimes I forget.
Lens.. yea. well.. to short in my possession to try all of its possibilities out Will do outside and inside in the near future. I think it will be awesome ( I hope hahaha)
Afgezaagd,weer gaaf letterlijk,zeker ook de achtergrond mooi van iris oplopend en passend bij het mooie portret.toppy
Als je wilt,een reaktie van jou op mijn 2e fotoserie "studio"beoordeling.gr ruudt
Comment