Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

>>> Turning on the lights !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: >>> Turning on the lights !

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
    Daar kan ik dat wel voor maken, alleen heb ik die hoogte niet.... Alhoewel... breedhoek lens en 2m50 hoogte moet lukken. Ik heb nog al gestoeid met mijn 12mm lens in de studio, tegen alle regels in.
    HOF zonder meer.
    Er zullen nog wel meer manieren zijn om dit voor elkaar te krijgen, maar makkelijk zal dit niet zijn.
    Mijn gok was in eerste instantie puur de achterkant te belichten .. dan zouden de modellen dus zwart zijn. Door dit licht terug te bouncen aan de voorkant zou je dit effect ook in zekere zin krijgen, maar of het effect dan het zelfde zou zijn.. hmmm...Geen idee hahaha. Ga ik toch eens met mijn pop proberen
    Vooralsnog krijg ik dit nog niet voor elkaar
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Er zullen nog wel meer manieren zijn om dit voor elkaar te krijgen, maar makkelijk zal dit niet zijn.
      Mijn gok was in eerste instantie puur de achterkant te belichten .. dan zouden de modellen dus zwart zijn. Door dit licht terug te bouncen aan de voorkant zou je dit effect ook in zekere zin krijgen, maar of het effect dan het zelfde zou zijn.. hmmm...Geen idee hahaha. Ga ik toch eens met mijn pop proberen
      Vooralsnog krijg ik dit nog niet voor elkaar
      Met die achterkant had ik het ook gedacht en bouncen en zo. Maar die poses kan je staand niet doen he. Die mensen liggen neer
      En ik ga dat ineens met modellen proberen
      natwork.be

Comment

heel mooi zeg

grt frank

Comment

Waauuuw, gewoonweg machtig prachtig!!

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Comment

mooi

Comment

Maar kijk eens naar de stand van de voeten van de male-model. Of is dat ook poseerwerk. De houding van de modellen, staand of liggend, dat intrigeert me zeer.

Knap, origineel en mooi uitgevoerd

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                De houding van de modellen, staand of liggend, dat intrigeert me zeer.
                Liggend, dat is wel duidelijk
                natwork.be

Comment

T'is weer eens wat anders en steengoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                    Met die achterkant had ik het ook gedacht en bouncen en zo. Maar die poses kan je staand niet doen he. Die mensen liggen neer
                    En ik ga dat ineens met modellen proberen
                    Wie eerdere posts heeft onthouden, zou wel kunnen raden wat en hoe...

Het heeft niets met flitsers te maken. Maar binnenkort gaan we een tipje van de sluier lichten, misschien

Hetzelfde doen als wat Daniël hier doet zou wel kunnen op een andere manier, denk ik toch. Maar deze opstelling is voor meerdere toepassingen gebouwd. Oa ook video of film.

Grts

Ludwig

PS : Congrats Daniel en Joy en Olivier : Hall of fame !

Comment

Working...
                    X