Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is technisch gezien zeer goed uitgevoerd. Ik gok op deze manier :
Modellen liggen neer op een soort plexy platen bak met flitsers onder en foto is bovenaan genomen.
Alleen al het bouwen van die bak en de mogelijkheid hebben om foto's in die hoogte te kunnen nemen maakt het uniek.
Modellen liggen neer op een soort plexy platen bak met flitsers onder en foto is bovenaan genomen.
Alleen al het bouwen van die bak en de mogelijkheid hebben om foto's in die hoogte te kunnen nemen maakt het uniek.
In grote lijnen ben je er!
Is wel een grote investering,financieel gesproken vooral !!!(we spreken over tienduizenden Euros!),
maar ook kwa plaats die ervoor verijst is,...voornamelijk erboven!
Maar om heerlijk te zijn, het behoord me niet toe,...het is een beetje een collectief,met als doel verschillende visuele doelstellingen,
ook rijkende tot verschillende kunsttakken van en rond beeldexpressie....more to come dus!
Het is ook nog een prototype in konstante evolutie!
En zonder de inzet van mensen die met kunst en photografie bezig zijn hadden deze beelden nooit de dag gezien,
maar ja, zonder "un grain de folie" geraak je ook niet verder!
Hoe het ook belicht is (heel fraai trouwens) ....ik ben in deze platen meer fan van het poseerwerk en de passie die het uitstraalt.
Het geheel klopt voor mij. Top!!
Daar kan ik dat wel voor maken, alleen heb ik die hoogte niet.... Alhoewel... breedhoek lens en 2m50 hoogte moet lukken. Ik heb nog al gestoeid met mijn 12mm lens in de studio, tegen alle regels in.
HOF zonder meer.
Comment