Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Toch vind ik ze eerlijk gezegd wat te bleekjes. Niet zozeer in de witte tonen, maar in de midden/donkere tonen.
Indertijd zette Picasso er een curve aanpassingslaag bovenop, trok ze naar smaak wat naar beneden, en zette deze op softlight blendmodus.
En raad eens: wég was de grijze schijn!
Toch vind ik ze eerlijk gezegd wat te bleekjes. Niet zozeer in de witte tonen, maar in de midden/donkere tonen.
Indertijd zette Picasso er een curve aanpassingslaag bovenop, trok ze naar smaak wat naar beneden, en zette deze op softlight blendmodus.
En raad eens: wég was de grijze schijn!
Niet echt mee eens, moeilijk maak ik het nooit, dat kan ik gewoonweg niet. Deze foto's zijn bedoeld overstraald om een "hemels" gevoel te verkrijgen, daarna gedesaturreerd (deels). Bovendien maakte ik deze enkele uren ervoor
MAAR ik geef je misschien gelijk, vroeger bekeek ik op mijn werk de foto's nog op diverse andere schermen en zag dan soms ook dingen die er thuis beter uit zagen... Op mijn nieuw werk is er geen tijd meer voor
Comment