Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wit op Wit / Toevoeging: Fashion! +Nog een toevoeging in het wit :)
Mooi model, mooie en originele pose, goeie belichting maar ik kan het niet laten te zeggen dat donker haar, kleding.... (haar in dit geval) zich niet lenen voor high key. Begrijp me niet verkeerd hé, dit is een goeie foto, maar bij een echte high key is alles "wit"
De eerste is voor mij ongetwijfeld de beste. Daar zit alles goed: pose, mimiek, belichting, uitsnede, kleur,...enz Werkelijk prachtig!
De tweede daarentegen doet me twijfelen. 'kj heb het echter niet zo voor foto's waar modellen opstaan met hun broekje naar beneden... 't heeft me nooit aangesproken en 't zal het ook nooit doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
De eerste is voor mij ongetwijfeld de beste. Daar zit alles goed: pose, mimiek, belichting, uitsnede, kleur,...enz Werkelijk prachtig!
De tweede daarentegen doet me twijfelen. 'kj heb het echter niet zo voor foto's waar modellen opstaan met hun broekje naar beneden... 't heeft me nooit aangesproken en 't zal het ook nooit doen.
Mvg,
Frederic
Ook hier volg ik. no2 is best grappig, maar ik zou hem dan sowieso in een apart topic hebben gezet.
Los daarvan zit ook hier de techniek helemaal op de juiste plaats.. behalve de broek dan
Ook hier volg ik. no2 is best grappig, maar ik zou hem dan sowieso in een apart topic hebben gezet.
Los daarvan zit ook hier de techniek helemaal op de juiste plaats.. behalve de broek dan
Ja je hebt gelijk, een volgende keer.
Bedankt voor je reactie
Marco
Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.
Comment