Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Juist veertien,....Annelien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -Juist veertien,....Annelien

Annelien, (happy birthday!!!) MU: Evelien,....grtz, Daniel

Last edited by fotodan; 24 februari 2008, 17:18.

Re: -Juist veertien,....Annelien

Speciale beelden

Comment

Mooi meisje en mooie pose . De bewerking (de ruis) ben ik minder van overtuigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Mooi meisje en mooie pose . De bewerking (de ruis) ben ik minder van overtuigd.
        Volledig mee eens.
        Dat mooie meisje heeft ook een mooie huid. Dat komt met die ruis, al of niet bedoeld, niet tot haar recht.

Groejtes
        Skitch
        "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Heerlijk model voor haar leeftijd.
          Prachtige beelden overigens met een geslaagde z/w omzetting. De ruis op de eerste foto vind ik toepasselijk, maar op het tweede beeld eerder storend. Dunno how comes... wellicht overkill aan ruis in de tweede foto. Eens proberen met ietsje minder?
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
            Prachtige beelden overigens met een geslaagde z/w omzetting. De ruis op de eerste foto vind ik toepasselijk, maar op het tweede beeld eerder storend. Dunno how comes... wellicht overkill aan ruis in de tweede foto. Eens proberen met ietsje minder?

Dit volg ik, voor de rest knap
            Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
            Mijn foto's
            Mijn blogje

Comment

VInd dat je haar prachtig heb vastgelegd. Echt een super modelleke met veel potentieel voor in de toekomst.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                Heb dezelfde mening.

Vind trouwens dat het meisje wat weg heeft van Brigitte Bardot in de tweede.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
                X