Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De rand past mijns inzien niet echt bij de foto...
Ik vind hem té overladen en denk dat het model (spontane meid) beter tot zijn recht kan komen.
Op deze manier kunnen ze helaas niet bekoren, maar denk dat er meer in zit.
Sam
My Website: http://pixx.s2m.be
Fuji Finepix S3 Pro + Nikon AF-S-DX 18-200
Leuk gedaan hoor En of ze zonder rand mooier zijn zou ik pas over kunnen oordelen als ik ze ook zou zien zonder rand
Inderdaad Jorgen...
Wees gerust, ze waren heel wat minder zonder rand.
Zeker bij de lingerieshoot kon de foto wat extra gebruiken.
Vond persoonlijk dat de rand een illusie van diepte creëerde...
Maar ja, je ziet dat niet iedereen dat gevoel heeft hé...
PS : Bouk ook bedankt voor de leuke reactie
En de anderen uiteraard ook bedankt voor een eerlijke reactie... Eerlijkheid stel ik steeds op prijs hoor.
Inderdaad Jorgen...
Wees gerust, ze waren heel wat minder zonder rand.
Zeker bij de lingerieshoot kon de foto wat extra gebruiken.
Vond persoonlijk dat de rand een illusie van diepte creëerde...
Maar ja, je ziet dat niet iedereen dat gevoel heeft hé...
PS : Bouk ook bedankt voor de leuke reactie
En de anderen uiteraard ook bedankt voor een eerlijke reactie... Eerlijkheid stel ik steeds op prijs hoor.
Maar errrrhmm.. je maakt me nu wel nieuwsgierig hoe het er dan origineel uitzag.. ik bedoel daar niets verkeerds mee hoor, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat de rand de foto gaat maken, hoewel dit natuurlijk ook weer persoonlijk is. Maar gezien de belichting is er technisch zo op het eerste oog niet veel op aan te merken.
Ik schiet heel veel lingerie en het moet out of cam voor mij al goed zijn. Misschien zijn er tips waar ik je mee zou kunnen helpen? Dus als je vragen hebt, kan dat altijd.. hier of via pb.
Ik schiet heel veel lingerie en het moet out of cam voor mij al goed zijn. Misschien zijn er tips waar ik je mee zou kunnen helpen? Dus als je vragen hebt, kan dat altijd.. hier of via pb.
Als je toch tips aant weggeven bent, hier ook een kandidaat
Ik zou ook de rand late vallen..
Grtz,
Lennert
Comment