Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elfje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Elfje

Hoi broeders en zuster der fotografie,

Eerst en vooral...ik wist niet goed in welk (sub) forum deze te plaatsen, mijn eerste gedacht was fotobewerking...maar daar staat als uitleg bij "indien je vragen hebt over fotobewerking....".
    Enfin, als hij fout staat geplaatst mag de chief hier hem gerust verplaatsen.

Mijn eerste bewerking in deze aard...vertrokken van een gewone foto die ik heb gemaakt van mijn model, en hier en daar wat aangepast. Hopelijk is hij de smaken. En nogmaals, indien hij verkeerdelijk staat gepost...mijn excuses op voorhand.

Groetjes,
    Luc

Re: Elfje

Speciaal, leuk sfeertje Spijtig dat de handen door de vleugel gaan..

Comment

ik vind hem prachtig, had wel graag enig oogcontact gehad, maar deze is zeker en vast een plaatje om op een gedenkwaardige plaats op te hangen ...

Comment

en toch leuk gedaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tof.
          Misschien zou het nog iets beter over komen mocht je de schaduw van de vleugels op de bovenarm anders leggen. Ik zie een kleine schaduw op (dichtbij dus) de rug die erg naturel overkomt (voor zover vleugels naturel lijken op onze rug ). Maar de vleugels zijn verder van de bovenarm verwijderd en dus zou de schaduw daar ook iets verder liggen, neen ? Druk ik het duidelijk uit ? ...
          Gurdy

Comment

Best speciaal

Comment

hmmmmmmmmm vindt deze mooi hoor!!!

Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Knap gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
                  Tof.
                  Misschien zou het nog iets beter over komen mocht je de schaduw van de vleugels op de bovenarm anders leggen. Ik zie een kleine schaduw op (dichtbij dus) de rug die erg naturel overkomt (voor zover vleugels naturel lijken op onze rug ). Maar de vleugels zijn verder van de bovenarm verwijderd en dus zou de schaduw daar ook iets verder liggen, neen ? Druk ik het duidelijk uit ? ...
                  Ja, ik denk dat ik je wel begrijp ! Was eerste keer zo'n experiment, en de details maken het natuurlijk realistischer. Bedankt voor je feedback

Comment

Working...
                  X