Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi en naturel model Een beetje te eenzijdig en hard verlicht voor mij. Waarschijnlijk zo bedoeld, maar te abrupte overgang naar schaduw IMO.
Het is natuurlijk wel veel beter dan slecht hé
Ik vind het gewoon een heel mooi plaatje, alleen dat puntje van die elleboog... Nja, zal ik wel de enige zijn die er iets in ziet dat er niet is. Voorkeur voor kleur.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Ik vind het gewoon een heel mooi plaatje, alleen dat puntje van die elleboog... Nja, zal ik wel de enige zijn die er iets in ziet dat er niet is. Voorkeur voor kleur.
Nee je bent niet de enige ik moet je bijtreden dat puntje van de elleboog was er beter af! Voor de rest een mooi beeld .
Congrats aan het team.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment