Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog wat Papoea's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog wat Papoea's

deze kwamen we tegen op de markt

hoe groter de koker, hoe hoger in rang....je weet direct wie de hoofman van de stam is
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Re: nog wat Papoea's

Dit zijn specialekes
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

zijn ook weer erg goed hoor, maar ook voor mooie/goeie foto's zijn forumregeltjes.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        zijn ook weer erg goed hoor, maar ook voor mooie/goeie foto's zijn forumregeltjes.
        grt,bouk.
        Heb je daarstraks niet geschreven "wat de mannen betreft.....tis hier niet zo preuts hoor, zo lang het maar met koker is!!"

Als de moderator's vinden dat het niet kan...geen probleem hoor...dan haal ik ze er weer af... of moet ik er een carré blanc over zetten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
          Heb je daarstraks niet geschreven "wat de mannen betreft.....tis hier niet zo preuts hoor, zo lang het maar met koker is!!"

Als de moderator's vinden dat het niet kan...geen probleem hoor...dan haal ik ze er weer af... of moet ik er een carré blanc over zetten ?
          (Bouk bedoeld dat je foto's te groot zijn max 900*600 )
          Alle ik ben zelf mis het is 900*900
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

Comment

Voor mij geen probleem.
            Als zij het heel gewoon vinden om zo te leven, dan is dit voor ons straatfotografie.

Comment

Echt supermooie beelden om naar te kijken!!

Stomme vraag.. .heeft de lengte van de peniskoker ook iets te maken met de hierarchie in zo'n stam? De langer de hoger de rang of zo? Of is dit puur voor de show.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

ook heel mooie reeks.

@madmax

idd, zoals de poster onder zijn foto's had gezet: hoe groter de koker, hoe hoger de rang.
                Een amateur maakt zich druk om scherpte
                een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht

(Bouk bedoeld dat je foto's te groot zijn max 900*600 )
                  Alle ik ben zelf mis het is 900*900
                  Dan zit ik binnen de norm hé...langste zijde 900 pixels

Ter informatie : de katolieke kerk heeft geprobeerd hun dresscode uit te roeien en heeft hen kledij gegeven. Je komt ginder dus 2 soorten mensen tegen. Degenen die zich daar niks van aantrekken en degenen die de gekregen kledij wel dragen. Nu moet je weten dat Papoea's zich nooit wassen...die kledij dus ook niet (op een paar uitzonderingen na)....de bemoeienissen van de katholieke kerk komen de geur niet ten goede moe'k zeggen !
                  Op de markt en onderweg kom je de 2 soorten tegen.

Comment

Bravo, bravissimo.
                    Zoals Lut het treffend uitdrukt: dit is straatfotografie en op zijn best.
                    Ik wens er nog dit aan toe te voegen: dit zijn werkelijk portretten van Mensen, die hier beter op hun plaats zijn dan die dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde opnamen in studio, die we nogal regelmatig te zien krijgen.

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Bravo, bravissimo.
                      Ik wens er nog dit aan toe te voegen: dit zijn werkelijk portretten van Mensen, die hier beter op hun plaats zijn dan die dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde opnamen in studio, die we nogal regelmatig te zien krijgen.

Henri
                      oei oei oei, als dit maar niet teveel olie op het vuur is

Deze opnames zijn voor mij ook straatfotografie/fotograferen van mensen op zijn best.

Neemt echter niet weg dat het fotograferen van modellen ook mooi kan zijn.
                      Zolang ik fotografeer (meer dan vijftig jaar) is er altijd een bepaalde spanningsveld geweest tussen het fotograferen van mensen en het echte modellen werk. Vandaar dat ik het ook geen goede keuze vindt om deze categorie samen een subforum te voegen.
                      mvg
                      antoine200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht

helemaal geen problemen met de getoonde beelden hoor, waar ik op doel met de forumregeltjes is, de 24 uur regel.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

helemaal geen problemen met de getoonde beelden hoor, waar ik op doel met de forumregeltjes is, de 24 uur regel.
                          grt,bouk.

oeps...niet op mijn uurwerk gekeken ik dacht gisteren 3 en vandaag 3...nachtje tussen...da's OK...maar er zit inderdaad geen 24 u tussen...'t ja, steekt het zo nauw denk je ? Ik zal er in 't vervolg op letten

Comment

grt,bouk.

Bouk waar staat de 24 uur regel?

In de forumregel staat:
                            Je mag 1 foto-onderwerp (topic) per dag in hetzelfde forum starten.
                            Per dag lees ik maandag, dinsdag woensdag enz.

De forumstructuur gebruikt ook: vandaag, gisteren.

mvg
                            antoine200
                            Last edited by antoine200; 16 februari 2008, 17:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Bravo, bravissimo.

Henri
                              hè.. waarom nou weer dit soort opmerkingen.
                              Alsof de mensen in de studio niet van vlees en bloed EN met gevoelens zijn. Je zou toch maar meelezen als model

Maar goed, als studiofotograaf kan ik ook heel veel bewondering opbrengen voor dit soort beelden, en zie ze graag nog vaker voorbij komen. En gemengd met de 'dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde studio-opnamen' vind ikzelf geen probleem hoor Laat maar komen
                              Denk dat ik morgen eens een peniskoker aan doe naar de studio.. ff kijken hoe het model reageert
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X