Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Stomme vraag.. .heeft de lengte van de peniskoker ook iets te maken met de hierarchie in zo'n stam? De langer de hoger de rang of zo? Of is dit puur voor de show.
(Bouk bedoeld dat je foto's te groot zijn max 900*600 )
Alle ik ben zelf mis het is 900*900
Dan zit ik binnen de norm hé...langste zijde 900 pixels
Ter informatie : de katolieke kerk heeft geprobeerd hun dresscode uit te roeien en heeft hen kledij gegeven. Je komt ginder dus 2 soorten mensen tegen. Degenen die zich daar niks van aantrekken en degenen die de gekregen kledij wel dragen. Nu moet je weten dat Papoea's zich nooit wassen...die kledij dus ook niet (op een paar uitzonderingen na)....de bemoeienissen van de katholieke kerk komen de geur niet ten goede moe'k zeggen !
Op de markt en onderweg kom je de 2 soorten tegen.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Bravo, bravissimo.
Zoals Lut het treffend uitdrukt: dit is straatfotografie en op zijn best.
Ik wens er nog dit aan toe te voegen: dit zijn werkelijk portretten vanMensen, die hier beter op hun plaats zijn dan die dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde opnamen in studio, die we nogal regelmatig te zien krijgen.
Bravo, bravissimo.
Ik wens er nog dit aan toe te voegen: dit zijn werkelijk portretten vanMensen, die hier beter op hun plaats zijn dan die dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde opnamen in studio, die we nogal regelmatig te zien krijgen.
Henri
oei oei oei, als dit maar niet teveel olie op het vuur is
Deze opnames zijn voor mij ook straatfotografie/fotograferen van mensen op zijn best.
Neemt echter niet weg dat het fotograferen van modellen ook mooi kan zijn.
Zolang ik fotografeer (meer dan vijftig jaar) is er altijd een bepaalde spanningsveld geweest tussen het fotograferen van mensen en het echte modellen werk. Vandaar dat ik het ook geen goede keuze vindt om deze categorie samen een subforum te voegen.
mvg
antoine200
helemaal geen problemen met de getoonde beelden hoor, waar ik op doel met de forumregeltjes is, de 24 uur regel.
grt,bouk.
oeps...niet op mijn uurwerk gekeken ik dacht gisteren 3 en vandaag 3...nachtje tussen...da's OK...maar er zit inderdaad geen 24 u tussen...'t ja, steekt het zo nauw denk je ? Ik zal er in 't vervolg op letten
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Bravo, bravissimo.
Henri
hè.. waarom nou weer dit soort opmerkingen.
Alsof de mensen in de studio niet van vlees en bloed EN met gevoelens zijn. Je zou toch maar meelezen als model
Maar goed, als studiofotograaf kan ik ook heel veel bewondering opbrengen voor dit soort beelden, en zie ze graag nog vaker voorbij komen. En gemengd met de 'dikwijls extravagante, artificiële, opgedirkte en gekunstelde studio-opnamen' vind ikzelf geen probleem hoor Laat maar komen
Denk dat ik morgen eens een peniskoker aan doe naar de studio.. ff kijken hoe het model reageert
Comment