Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En een 4X32 kijker met een .22LR daaronder
Als je in het vervolg iets zwaarder nodig hebt ...;-)
Volgens mij is het luchtdruk..
In iedere geval, het plaatje klopt helemaal
Al lang een van mijn ideetjes geweest, maar nu moet ik toch héél erg mijn best doen om in de buurt te komen
*edit*
Voordat ik het vergeet, wordt een hof
mooi gedaan maar mocht gerust met zwaarder kaliber dan een loodjesgeweer om echt vet over te komen . intersse voor shot met steyr, heckler & koch... P90 wordt iets moeilijker
Page details technical specifications, development, and operational history of the Fabrique Nationale FN F2000 Bullpup Military Assault Rifle including pictures.
mooi gedaan maar mocht gerust met zwaarder kaliber dan een loodjesgeweer om echt vet over te komen . intersse voor shot met steyr, heckler & koch... P90 wordt iets moeilijker
Met de nieuwe wapenwetgeving was de eigenaar van dit speelgoed niet happig om zijn "echt" speelgoed mee te geven. Ik wou ook het risico niet nemen om mij te verplaatsen van punt A naar B zonder vergunning. Het laatste wat ik over heb voor een shoot is een verboden wapen bezit aan mijn broek
Hele knappe plaat. Mocht je interesse hebben in een shoot met een authentieke MP40: ik weet er ergens nog eentje van een ouwe weerstander, die er ettelijke Duitsers mee heeft omgelegd.
Misschien zou een airsoftmodel van de voorgenoemde guns iets meer indruk maken? Maar dan wel eentje zonder rode tuut op de loop...
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment