Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervolg op die griekse Vasso :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vervolg op die griekse Vasso :)

Nog wat foto's van de shoot.

Hopelijk vallen ze wat in de smaak.
    Greetz,
    Lennert
    Last edited by Lennert; 20 april 2008, 14:15.

Re: Vervolg op die griekse Vasso

Vallen ze in de smaak? is je vraag. Vooral de derde dan.
    gegroet, Ludo

Comment

derde de voorkeur.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Yep, nummer 3. Bij de andere mis ik wat scherpte.
        Ik ben er klaar mee.

Comment

ook no3 hier!
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Zéér mooi model, foto 3 voor mij ook

grt
            Luc

Comment

3de vind ik een mooie.

Comment

Ook nr3 voor mij.

Maar ik twijfel eigenlijk toch een beetje aan de (huids)kleuren bij de laatste twee, ik zou ze zelf iets minder "rood" maken. Bij de eerste foto komen de (huids)kleuren wel mooier over, meer bruine dan rode tint.

Het is niet simpel om de juiste color toning te vinden, dat heb ik zelf ook al gemerkt, maar het maakt wel een extreem belangrijk deel uit van een foto.
                Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DarthCake Bekijk bericht
                  Ook nr3 voor mij.

Maar ik twijfel eigenlijk toch een beetje aan de (huids)kleuren bij de laatste twee, ik zou ze zelf iets minder "rood" maken. Bij de eerste foto komen de (huids)kleuren wel mooier over, meer bruine dan rode tint.

Het is niet simpel om de juiste color toning te vinden, dat heb ik zelf ook al gemerkt, maar het maakt wel een extreem belangrijk deel uit van een foto.
                  Idd, je hebt gelijk.
                  Ik heb eerst een custom witbalans geprobeerd, maar die kwam veel te groen uit(?), dan maar op de automatische..

Comment

Ik heb geen idee hoe je het eigenlijk het beste kan oplossen, maar ik merk dat de 400D standaard nogal vaak iets over satureert.
                    Ik heb mijn Beeldstijl op Neutraal gezet waardoor er iets minder saturatie plaatsvindt, blijkbaar hebben die instelling nog invloed als je in RAW trekt.
                    Maar dan nog zal je met photoshop of bij het converteren van raw naar jpg/tiff enkele zaken moeten aanpassen om de kleuren en goed te krijgen.

Ik vermoed dat je na een tijdje je eigen color toning stijl zal creëren. (kijk maar naar de bekendere namen hier, elk hun eigen kleuren stijl )
                    Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

Comment

Working...
                    X