Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorgenatt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sorgenatt

op de fotoshoot van iemand anders ook even de kans gehad om een paar foto's te maken

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Sorgenatt

Op zich een aardige foto echter de bewerking laat hier en daar nog wat steekjes vallen.
    Ik kan zien dat je de achtergrond donkerder hebt gemaakt en gesoft .
    Je bent rechts op de foto ter hoogte van haar schouder een stukje vergeten.
    Tevens is het bij de haren en dergelijke ook niet netjes gedaan.
    Ik mis ook de scherpte op haar ogen komt dit door het verkleinen of door een filter of iets dergelijks?
    En dan nog de haarkleur waar groene vlekken in zitten.
    Ik denk dan ook dat het vast beter is als je hem opnieuw bewerkt en er even de tijd voor uit trekt.

Groet Tony

Comment

Rechts van haar schouder en de groene vlek in het haar kan ik ook zien. De rest waar Tony1974 het over heeft zie ik niet op mijn monitor dus kan ik mij daar ook niet over uitspreken.
      Toch vind ik dat al bij al het een verdienstekijke poging is en zeker mag gezien worden.
      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
      Foto Lucky

Comment

Opmerkelijk portret van een mooi model. Alleen een beetje jammer dat er zo'n doffe kleur over het geheel ligt. Ik had het model liever wat los zien komen van de achtergrond, door meer helderheid qua kleuren, vooral het gezicht.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
        X