Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naakt betrapt !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Naakt betrapt !

Oorspronkelijk geplaatst door top Bekijk bericht
    Waarom geen ander model fotograferen? Kan je blijkbaar veel werk besparen. Ik heb het niet zo met deze 3 stappen. Een foto moet ergens nog een deel van de realiteit weergeven. Maar ja, dat is een discussie die hier reeds meermaals gevoerd is.
    Mijne lieve jongen het kan goed zijn dat dit niet uw smaak is maar mag ik aub nog de vrijheid genieten van mijn modellen te bewerken naar mijn smaak.
    Ik vraag ook niet om het goed te vinden hé.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Waarom geen ander model fotograferen? Kan je blijkbaar veel werk besparen. Ik heb het niet zo met deze 3 stappen. Een foto moet ergens nog een deel van de realiteit weergeven. Maar ja, dat is een discussie die hier reeds meermaals gevoerd is.
      Misschien omdat de nabewerking een deel uitmaakt van deze vorm van fotografie ? Ik zou zeggen, ieder zijn ding.
      BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Mijne lieve jongen het kan goed zijn dat dit niet uw smaak is maar mag ik aub nog de vrijheid genieten van mijn modellen te bewerken naar mijn smaak.
        Ik vraag ook niet om het goed te vinden hé.

MVG, Jeff

Natuurlijk mag jij naar eigen smaak bewerken. En ik mag naar eigen smaak commentaar geven. Dat is basically de hele filosofie van de Showcase. Ik vermoed dat je je werk hier post om een aantal comments te krijgen, niet?

Comment

Natuurlijk mag jij naar eigen smaak bewerken. En ik mag naar eigen smaak commentaar geven. Dat is basically de hele filosofie van de Showcase. Ik vermoed dat je je werk hier post om een aantal comments te krijgen, niet?
          Moet eerlijk zeggen dat ik nooit wakker lig van de comments op BD !

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Nu tis nie van ni wille maar eerder van ni kunne, de technieken al of niet gebruikt omvatten twee hoodstukken in het boek, ik kan da onmogelijk in een posting plaatsen. Komt daar nog bij dat ieder beeld verschillend is.
            Staar je dus niet blind op dit beeld, maar oefen met beelden die je zelf maakt en in je bezit hebt. In grote lijnen bestaat de retouche uit:

1- verwijderen van onvolmaaktheden in de huid
            2- eventueel figuurcorrectie (love handles) verwijderen
            3- correctie van tanden (witter maken)
            4- soften van het beeld in een tweede laag (blurr)
            5- opkuis van de scherpe delen door het verwijderen van die delen in de tweedelaag
            6- overvloeimodus bepalen
            7- één laag maken
            8- een laatste maal verscherpen

De rest is ervaring en die krijg je door het te doen .

MVG, Jeff
            thx jeff,

daar heb ik al wat voer aan, merci ,
            een basis hebben is toch belangrijk.
            en aangezien ik toch stiekum fan van je fotos en bewerkingen ben,
            ben ik toch al blij met uw korte beschrijving.
            Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
            De titel van het nederlandse boek luidt :
            " Het photoshop CS2 boek voor digitale fotografen"

ISBN : 90-430-1148-7
            Redaktie, zetwerk en omslag : Frontline Nijmegen
            merci voor de uitleg over het boek,
            ik kijk het straks even na,
            maar denk een andere versie te hebben, (nieuwjaarsgeschenk van 2008).

Comment

Working...
            X