Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het moeite waard?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het moeite waard?

Ik zou graag jullie mening hierover hebben... Ik ben serieus aan het denken om compleet zelfstandig te worden (nu in bijberoep), maar zit er iets in?

Deze beelden zijn mijn favorieten uit mijn laatste studio shoots (voor Vampire Party in Antwerp).

Bedankt!

Re: Het moeite waard?

Er zit zeker meer in, drie mooi (en zo verschillend van elkaar) platen.

Comment

gezien deze opnamen en die op je site; ja hoor zou het gewoon proberen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de snelle reactie!

Nu nog een workshop vinden in de buurt (Mechelen)...

En Bouk, jij hebt altijd een goed woord voor iedereen, hoe doe je dat?
        Oops, mijn website... die moet dringend ge-update worden

Comment

Als dit jouw beelden zijn en je hebt er zin in: doen zou ik zeggen!

Ook op je site staan (industrial bijvoorbeeld) mooie dingen! Go for it.

Comment

Als je hier je boterham mee kunt verdienen, zeker doen zou ik zeggen.

Mooie platen.... maar wel een beetje letten op de styling .. vooral bij no2.. helemaal als je commercieel gaat
            Ik bedoel een zwarte BH onder een witte jurk is al taboe, maar dat deze nog zichtbaar is... foei..... EN dan ook nog het bandje van de jurk dat gedraaid zit..... is dus helemaal not done ;
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Goeie tips MadMax gelukkig maar was deze opdracht voor Gothic feestjes waar een witte jurk helemaal taboe is

Ik heb er zeker zin in, alleen een beetje bang... En netwerk-loze, toch belangrijk niet? Maar waar beginnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door electrinity Bekijk bericht
                Goeie tips MadMax gelukkig maar was deze opdracht voor Gothic feestjes waar een witte jurk helemaal taboe is

Ik heb er zeker zin in, alleen een beetje bang... En netwerk-loze, toch belangrijk niet? Maar waar beginnen?
                Je bent toch al begonnen? Model nog een keer laten komen.. en haar vriendinnen.. die gaan opscheppen naar andere vriendinnen enz.
                Of je aanmelden op een modellensite, zoals Dutchheaven. Daar lopen er genoeg rond, ook wel een aantal in het zuiden.

In ben jaar geleden in de slaapkamer begonnen met een buurmeisje van 9... en kijk waar ik nu ben... en nog LANG niet uitgeleerd
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  In ben jaar geleden in de slaapkamer begonnen met een buurmeisje van 9... nog lang niet uitgeleerd

en nog willen verder doen ook! Foei!!!!

Comment

Prachtplaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Als je hier je boterham mee kunt verdienen, zeker doen zou ik zeggen.

Mooie platen.... maar wel een beetje letten op de styling .. vooral bij no2.. helemaal als je commercieel gaat
                      Ik bedoel een zwarte BH onder een witte jurk is al taboe, maar dat deze nog zichtbaar is... foei..... EN dan ook nog het bandje van de jurk dat gedraaid zit..... is dus helemaal not done ;
                      Nou Maddy Maxi, niet mee eens hier, haar haar is immers ook gitzwart en dat sluit er IMO netjes bij aan

Comment

Zéér mooie reeks
                        Ik zou altijd eens proberen, moet wel lukken hoor

gr
                        Luc

Comment

Hartelijk bedankt iedereen...
                          Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                            Nou Maddy Maxi, niet mee eens hier, haar haar is immers ook gitzwart en dat sluit er IMO netjes bij aan
                            Zwarte haren passen niet bij witte jurk(?)????wie heeft dat bedacht?

Ik ben met madMax eens. Commercieel gezien kan het niet. Alleen het is een
                            vampierfeest. De zwarte hemd en de rode appel wijzen daarnaar. In dit geval kan het denk ik wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                              Zwarte haren passen niet bij witte jurk(?)????wie heeft dat bedacht?
                              LOL.. denk niet dat Picasso dat bedoelde (of heeft gezegd).
                              Hij zei dat het zwarte haar mooi combineert met de BH.. en dat de zwarte BH dus geen probleem is.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X