Nog eentje uit de reeks met Hilleke.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Topless (16+)
Collapse
X
-
-
-
Re: Topless (16+)
Mooi, mooi, bijzonder mooi ... en toch mocht ie m.i. iets scherper. (maar, wie ben ik?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtMooi, mooi, bijzonder mooi ... en toch mocht ie m.i. iets scherper. (maar, wie ben ik?). 16+ was nu ook weer niet nodig. Proficiat wim.
Groetjes Steco
Comment
-
-
mooi en subtiel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
der is iets raars met haar mond ....
verder prachtig belicht, mooie houding, met deze fotografie mag je een tele gebruiken, deed je dat ?
gr
Comment
-
-
Ik wil andermans pret niet bederven maar ze is zeker niet het type vrouw waarvan ik zeg "wow". Ze ziet er trouwens nogal chagrijnig uit vind ik.
Laat haar lachen en ze ziet er direct veel aantrekkelijker uit.
't Is de mode die het hem doet waarschijnlijk. Wie een abonnement op de Knack heeft, zag ze allicht ook, de modelletjes zonder lach in de Weekend Knack.
Maar ja, mode is zogezegd kunst he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk berichtIk wil andermans pret niet bederven maar ze is zeker niet het type vrouw waarvan ik zeg "wow". Ze ziet er trouwens nogal chagrijnig uit vind ik.
Laat haar lachen en ze ziet er direct veel aantrekkelijker uit.
't Is de mode die het hem doet waarschijnlijk. Wie een abonnement op de Knack heeft, zag ze allicht ook, de modelletjes zonder lach in de Weekend Knack.
Maar ja, mode is zogezegd kunst he.Groetjes Steco
Comment
-
-
Uiteraard, is een kwestie van smaak. Dat had ik wel duidelijk gemaakt dacht ik. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
Als alle mannen op hetzelfde type vrouw vielen, waren er veel meer oorlogen dan de 140 gewapende conflicten die de wereld nog jaarlijks teisteren.
Comment
Comment