Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zeer mooi plaatje, maar toch 1 kleine opmerking , ik heb het gevoel dat 1 van haar tanden op de lippen plakt, en dat stoort mij toch een beetje, want mijn blik wordt daar steeds naar toe getrokken, terwijl ik eerder in de ogen wil kijken
@vonske: Dat zijn de donshaartjes. Vind het op de grote plaat nog wel meevallen. (persoonlijk ) Zou daar nog wat aan kunnen poetsen maar ik vind het mooi geweest
Rainbow eyes...
Mooie foto. Ik ben er niet zo lyrisch over als de rest, maar dan kan eraan liggen dat de dame niet geheel mijn type lijkt
Kritiek?
Ja, het schouderbandje, het plakken van de lip. Je zou het sensueel kunnen noemen, maar dan zou ze toch ech een hapje van haar lip moeten nemen.
Rainbow eyes...
Mooie foto. Ik ben er niet zo lyrisch over als de rest, maar dan kan eraan liggen dat de dame niet geheel mijn type lijkt
Kritiek?
Ja, het schouderbandje, het plakken van de lip. Je zou het sensueel kunnen noemen, maar dan zou ze toch ech een hapje van haar lip moeten nemen.
Zonder gekheid, een mooie foto, Jörgen.
Dat blijft ook de kunst, de plaat te beoordelen los van je persoonlijke voorkeur van de man of vrouw die wordt afgebeeld.
behoorlijk wat pixelneukerij hier, van tamelijk wat mensen.
Altijd weer verbazend hoezeer op dit forum aandacht gegeven wordt aan de meest onbelangrijke details
Godzijdank trekken de meeste artiesten zich hier niets van aan en laten ze ons rustig verder genieten van het magistraal mooie dat ze vastleggen.
EDIT : heb ik nu pas die topic van MadMax gelezen waarin hij ons even een blik achter de schermen biedt. Zééér indrukwekkend als je ziet hoeveel werk er achter kruipt.... en zijn lange reeks ten zoveelstes is er "boenk" op ! Je ziet dat af en toe lichtjes teut zijn toch wel goed kan zijn. :-D
Prachtig ,wederom niets op aan te merken.
Heb net ook de grote versie zitten te bekijken.
Ziet er gelikt uit ,mag ik vragen hoe jij de huid doet bewerken.
Gokje van mij ,je soft de huid en je doet een high pas fiter erover heen leggen om het detail weer terug te brengen?
Al met al zeer mooi gedaan .
Vind de toning ook erg lekker wegkijken trouwens
Comment