Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zoals te verwachten de bekende en gekende kwaliteit van het huis, en waar iedereen het over eens is. Maar.... ik zou in dit geval is graag de mening kennen van de auteur wat het resultaat zou geworden zijn bij een iets hoger camerastandpunt, zodat er minder inkijk was in de neusgaten.
Dat is nu bij deze plaat iets wat mij persoonlijk een beetje stoort.
MVG, Jeff
Dan zegt de auteur.. 'kiekje voor in het album'
@SO2: Verkleinen blijft een drama. Zal kijken of ik de grote vanaaf even online kan zetten. Heb em nu niet hier.
@SO2: Verkleinen blijft een drama. Zal kijken of ik de grote vanaaf even online kan zetten. Heb em nu niet hier.
Thanks voor de leuke reactie
Eveneens bedankt voor de reactie!
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Terwijl meestal "iedereen" over storende schouderbandjes begint te zagen, hoor ik daar nu niets van, terwijl ik dat hier wel wat storend vind. Dus zal ik erover beginnen zagen. Bij deze. (maar 't blijft een lekker smoeltje)
Alpha male no more. Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek. FB: Joska Joska.
Zoals te verwachten de bekende en gekende kwaliteit van het huis, en waar iedereen het over eens is. Maar.... ik zou in dit geval is graag de mening kennen van de auteur wat het resultaat zou geworden zijn bij een iets hoger camerastandpunt, zodat er minder inkijk was in de neusgaten.
Dat is nu bij deze plaat iets wat mij persoonlijk een beetje stoort.
MVG, Jeff
Volgens mij krijg je een mooiere beeld van ogen(vooral winpers)bij deze camerastandpunt. In neus gaten zitten geen monsters of zo Ik vind het niet storend.
Volgens mij krijg je een mooiere beeld van ogen(vooral winpers)bij deze camerastandpunt. In neus gaten zitten geen monsters of zo Ik vind het niet storend.
kijk... tenminste eentje die het heeft geraden
Model heeft uitzonderlijk mooie wimpers en wilde ook daar de nadruk op hebben. Dit is een van de platen. We hebben nog wat andere close-ups gemaakt, maar deze vond ikzelf toch wel een van de mooiste.
Schouderbandje.. vond ikzelf ook wat minder maar om dat weg te gaan clonen onder de haren vandaag, zag ik even niet meer zitten
Deze foto heeft wat ik heel vaak mis in foto's op BD en wat ik zelf heel erg moeilijk vind om weer te geven: gevoel. Ik heb er heel lang over gedaan om ten volle te beseffen hoe belangrijk gevoel is in een foto. Ik denk dat gevoel heel vaak het verschil maakt tussen een doorsnee en een goede foto.
Voor mij had er misschien zelfs nog meer gevoel in mogen zitten en had de lip beter los gezeten van de tand, maar toch: very nice!
Fijn portret, niet veel op aan te merken. Behalve dan inderdaad het schouderbandje, wat beetje turn off is, en verder ben ik niet zeker van de snede bovenaan, maar kan ook niet zeggen wat beter zou zijn. Op mijn scherm lijkt ze ook wat te blozen (vooral eigenlijk het voorhoofd), dus misschien iets teveel rood. Kan aan make-up, bewerking liggen. Of aan mijn scherm natuurlijk.
@caleido: Blozen? En haar voorhoofd te rood? Errhhmmm... denk dat dit toch echt aan je scherm ligt. (Of er moeten meer mensen zijn die daar last van hebben, dan ga ik die van mij nog een keer calibreren.
Maar ik betwijfel het omdat ik de print namelijk binnen heb, en die ziet er prima uit.)
effe kijken om te zeiken...nee echt prachtig,er zijn wat kleine -.tjes genoemd en ik vind als je zo goed bent vraag je erom;het alle alle enige dat mij opvalt is,omdat het hoofd gesneden is,krijg ik het beeld van een licht punthoofd.
paar uur later nog eens gekeken en ik vind 1,5 tot 2cm crop boven
Last edited by ruudt; 31 januari 2008, 21:06.
Reden: crop
Comment