Ja .... ne kemel en .....
mooi plaatje, als souvenir, je bent der geweest en je kan het laten zien.
Maar meer kan ik er niet echt in zien !
MVG, jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ja .... ne kemel en .....
MVG, jeff
' tja Jeff, het is natuurlijk geen model in de studio hé
voor mij mag dit plaatje er best zijn, het feit dat dit voor de doorsnee vlaming geen alledaags zicht is maakt hem al de moeite waard best grappig.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Volgens mij moet jij dringend een brilletje... als ik op die kameel ga zitten, stort het tengere beest in elkaar . Het woordje politie wordt daar trouwens heel "kort" geschreven, herleidt tot 3 lettertjes... of is dat steno ?
De foto mag er zijn, man van de pralines. Toch had ik er liever de topjes van de appartementsblokken en een beetje lucht bij gezien... Dat had hier m.i. het verschil gemaakt om hier een heel goeie plaat van te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
... Toch had ik er liever de topjes van de appartementsblokken en een beetje lucht bij gezien... Dat had hier m.i. het verschil gemaakt om hier een heel goeie plaat van te maken.
Dat hoeft voor mij niet per se, maar een blauw zwaailicht op de kop van dat beest zou veel verduidelijkt hebben.
Dat mag en daar heb ik ook geen problemen mee.
Over alle foto's die ik op mijn site zet ben ik tevreden en in die zin zouden ze in principe (wat mij betreft en volgens de oude richtlijn) in Showcase geplaatst kunnen worden (maar dat zal ik jullie niet aandoen ). Als echter een bepaalde foto significant meer hits krijgt dan de overige in een gallery dan wil ik hier nog wel eens polsen of het echt een speciale foto is of dat er iets anders aan de hand is. Teneur is hier dat-ie niet zo speciaal is, dat weet ik dan ook weer. Er is dus iets anders aan de hand.
De titel is misschien wat ongelukkig gekozen (foto heeft het extra "grapje" niet nodig) maar toch vind ik dit wel een straffe foto hoor.
Ja, je hebt de speciale locatie en het onderwerp natuurlijk als "meevaller" , maar wat ik bijvoorbeeld fototechnisch knap vind is de belichting :
het "wit" van de kameel is exact goed belicht zodat je nog de nuances ziet. Ook het zwart van de berijder is weer zo correct belicht dat je ook daar nog textuur en nuances ziet in zijn kledij.
En ja, los van de belichting heb ik het ook voor de heel intense kleur van de voorgrond (het hoofdonderwerp) ten opzichte van het iets vagere van de achtergrond.
Soit, je moet deze foto op zich beoordelen los van de animositeit die ik in andere threads heb opgemerkt en de foto, da's voor mij knap werk
Groeten,
Geert
De titel is misschien wat ongelukkig gekozen (foto heeft het extra "grapje" niet nodig) maar toch vind ik dit wel een straffe foto hoor.
Ja, je hebt de speciale locatie en het onderwerp natuurlijk als "meevaller" , maar wat ik bijvoorbeeld fototechnisch knap vind is de belichting :
het "wit" van de kameel is exact goed belicht zodat je nog de nuances ziet. Ook het zwart van de berijder is weer zo correct belicht dat je ook daar nog textuur en nuances ziet in zijn kledij.
En ja, los van de belichting heb ik het ook voor de heel intense kleur van de voorgrond (het hoofdonderwerp) ten opzichte van het iets vagere van de achtergrond.
Soit, je moet deze foto op zich beoordelen los van de animositeit die ik in andere threads heb opgemerkt en de foto, da's voor mij knap werk
Groeten, Geert
Je hebt volkomen gelijk. Zó had ik deze foto nog niet bekeken.
Comment