Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
An @ Brepols
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: An @ Brepols
was dat voor of na de verkoudheid?
na zo te zien want ze doet hare jas goed toe
anyway mooi shot maar vind de schaduw rechtsonder een beetje storend het is precies of daar iemand staat schaduw te maken... maar zal wss andere pilaar ofzo zijn
mooi werkCanon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
-
Nat, waar zijn de strobist koekjes?
Nette foto en strakke belichting
Comment
-
Ook heel fraai deze. Weer heel wat anders dan in de studioGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
leuk shot zo met je naam in de achtergrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooi!
En die zwarte "schaduw", is dat niet gewoon een vlek op de grond? Voor zover ik me kan herinneren van die locatie & mijn foto's..
En hoe binnengeraakt?Heb je niet eerst 5 hekken over moeten klimmen ofzo?
Wouter De Ceuster.
Canon 5D Mark II • Canon TS-E 24mm ƒ/3.5 L II • Canon 24-70 ƒ2.8 L • Canon 50mm ƒ1.8 • Canon 580EX II • Canon BG-E6 • Manfrotto 055XPROB • Manfrotto 410 Junior Head
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk berichtwas dat voor of na de verkoudheid?
na zo te zien want ze doet hare jas goed toe
anyway mooi shot maar vind de schaduw rechtsonder een beetje storend het is precies of daar iemand staat schaduw te maken... maar zal wss andere pilaar ofzo zijn
mooi werk
Die schaduw moet, zoals WDC opmerkt een vlek zijn. Er stond rechts op de foto gewoon een speedlight met plu.
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtNat, waar zijn de strobist koekjes?
Nette foto en strakke belichting(wel een beetje aan het constrast en de kleuren gesleuteld, maar op de hele foto).
Ik moet wel zeggen dat ik "verkocht" ben. Op locatie ben ik nu ook een speedlighter geworden. Heerlijk...
Oorspronkelijk geplaatst door WDC Bekijk berichtMooi!
En die zwarte "schaduw", is dat niet gewoon een vlek op de grond? Voor zover ik me kan herinneren van die locatie & mijn foto's..
En hoe binnengeraakt?Heb je niet eerst 5 hekken over moeten klimmen ofzo?
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk berichtMerci. Maar dus redelijk recht uit de cam deze(wel een beetje aan het constrast en de kleuren gesleuteld, maar op de hele foto).
Ik moet wel zeggen dat ik "verkocht" ben. Op locatie ben ik nu ook een speedlighter geworden. Heerlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtIk weet hoe je workflow is en daarmee vind ik je kuren als strobist top! Nu beginnen knutselen met ducttape en rietjes é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk berichtHeb een honinggraat van een snoot die ik nog had, in die koker gestoken, maar dat is blijkbaar niet genoeg...(knip ze op +/- 10cm voor een mooie bol, flitser op 15cm van de rietjes).
Comment
Comment