Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les yeux d'un enfant heureux

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Les yeux d'un enfant heureux

    gewone foto maar mooie ogen en achtergrond.
    al bij al heb ik al beter gezien van jou,maar het kunnen niet allemaal topbeelden zijn.
    website: www.stijnboelens.com

    Comment


    • #17
      Re: Les yeux d'un enfant heureux

      Ai China Doll, alsof het net uit de fabriek gehaald is. Erg mooi...

      Comment


      • #18
        Re: Les yeux d'un enfant heureux

        Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
        al bij al heb ik al beter gezien van jou,maar het kunnen niet allemaal topbeelden zijn.
        Ik volg je volledig in je commentaar. De lat word door mijn "beoordelaars" terecht steeds hoger gelegd en dat begin ik ook persoonlijk hard te merken. Ik probeer echter steeds (in mijn mogelijkheden) vernieuwende visies te bieden aan de bezoekers van dit forum maar soms post ik al eens een foto die naast de technische kwaliteiten voor mij persoonlijk ook een dieper liggende waarde hebben.

        Het kindje afgebeeld in de foto ken ik "van toeten noch blazen", ik ken zelfs haar naam niet, maar toch ben ik erg tevreden over het resultaat. Volgende week woensdag zal de trotse mama voor het eerst diverse foto's te zien krijgen van haar dochter (was een workshop kinderfotografie) en ik hoop uit de grond van mijn hart dat mijn portret voor de mama een aanwinst kan betekenen.

        Eeuwige roem verwacht ik er niet van, een mama gelukkig maken is voor mij althans meer dan genoeg om er zelf een gelukzalig gevoel aan over te houden
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #19
          Re: Les yeux d'un enfant heureux

          Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
          gewone foto maar mooie ogen en achtergrond.
          Toch heb ik een heel ander idee van "een gewone foto".

          Eeuwige roem verwacht ik er niet van, een mama gelukkig maken is voor mij althans meer dan genoeg om er zelf een gelukzalig gevoel aan over te houden
          Als de mama gelukkig maken niet gelukt is, dan weet ik het niet meer. Ik heb niet één zo'n prachtige foto van mijn kinderen, zelfs niet deze die genomen zijn door professionele fotografen.
          De lat voor jezelf hoger proberen te leggen is een prachtig streefdoel. Het is iets wat ik ook steeds probeer, alleen is mijn weg nog langer omdat ik van verder kom. De manier waarop dit beeld hier gepresenteerd wordt, vind ik persoonlijk van bijzonder hoog niveau.

          Comment

          Working...
          X