Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mandy ♀ - Deel II
Collapse
X
-
-
-
Re: Mandy ♀ - Deel II
heel mooie laatste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Laatste is de beste, dan de tweede. Bij de eerste heb ik een beetje problemen met de pose (lijkt me overgeposeerd en niet echt natuurlijk).
Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk berichtLaatste is de beste, dan de tweede. Bij de eerste heb ik een beetje problemen met de pose (lijkt me overgeposeerd en niet echt natuurlijk).
grtz,
Lennert
Comment
-
3de ook voor mij de beste
er zijn precies wel wat probleempjes met het behang op eerste foto te zienCanon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Comment
-
-
nr twee vindek echt fijn ...
en komt voor mij het meeste naturel over ...
en ik ben elema zot van zo nen achtergrond ..., zelf zo iets gemaakt ?
of wast op locatie ?
Comment
-
Ze mogen die behanger afschieten van mijn part
Voor mij ook die laatsteMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtZe mogen die behanger afschieten van mijn part
Voor mij ook die laatste
De laatste is echt een plaatje, voorkeur voor de kleurversie maak zeker ook de zw/w versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtZe mogen die behanger afschieten van mijn part
Voor mij ook die laatstege moogt de panelen altijd in Genk komen droppen hoor Lieven
Shoot@ Digifotomaarkedal (Daar waar al die criminelen zitten)
Thx voor de comments
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtHahage moogt de panelen altijd in Genk komen droppen hoor Lieven
Shoot@ Digifotomaarkedal (Daar waar al die criminelen zitten)
Thx voor de commentsMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
Comment