Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er zijn zo van die modellen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Er zijn zo van die modellen...

Moet je een model niet in de watten leggen?

Eens iets anders dan het studiowerk van je Nat, maar daarom niet minder knap!!!
    Groetjes DD
    Fronstages

Comment

En onze modellen stonden er maar te bibberen

Schitterende prestatie
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Nat, afgezien van de geweldige pose is het bovendien schitterend wat je hier doet qua belichting.
        Het aanwezige licht was vaal en flets. Daar is op deze foto echt niets van te merken.

Heel erg mooi en heel erg onder de indruk...

Comment

Merci voor de reacties !!

Dit is de 5de keer dat ik An voor mijn lens heb. Er is dus een band. Een vertrouwensband en dat helpt enorm. Ik heb haar even gebeld de dag erna, en ze had toch een verkoudheid...

Wat betreft de belichting : zoals gezegd 3 speedlights. 1tje links op statief, 1tje rechts op statief en 1tje rechts achter een pilaar op de grond die op de achterste muur was gericht. 2 stuks SB800 op remote en 1 SB600 die met draad verbonden was met mijn camera. De intensiteiten weet ik niet meer, maar dat is kwestie van even zoeken he. Je stelt natuurlijk eerst alles in en pas dan laat je An, euh, "te water".
          natwork.be

Comment

Working...
          X