Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
winter wonderland
Collapse
X
-
winter wonderland
Labels: Geen
-
-
Re: winter wonderland
Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk berichtHier enkel een Zwiters wonderland te zien (rood kruisje dus)
Comment
-
Ik zie een foto hoor.
t'Is een goed uitgevoerde foto, de belichting is goed, het maakt je model ergens los van de achtergrond. Nu is het wel zo dat die achtergrond niet echt interessant is en dat haalt het plaatje dan weer wat omlaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtIk zie een foto hoor.
t'Is een goed uitgevoerde foto, de belichting is goed, het maakt je model ergens los van de achtergrond. Nu is het wel zo dat die achtergrond niet echt interessant is en dat haalt het plaatje dan weer wat omlaag.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
saaien achtergrond , ja da zijn meningen natuurlijk ,
en ale ja kan het ergens wel begrijpen , want da huiseke is nu ni zo fotogeniek , maar stoort helemaal niet vindek ik
maar het moest het station zijn , en de andere kant van het spoor ging niet , vermits het nog vrij druk is daar op een zaterdag middag ,
en de stationschef ons vroeg van aan deze kan te blijven ...
Comment
-
Wat is saai hé. Persoonlijk vind ik het een mooie foto. Waarom?
Het licht valt zo mooi op het meisje. Ze is ook 'los' van de (ja waarom niet dan) 'saaie' achtergrond. Hoewel, zo saai vind ik dat niet. Bij mij komt de hele foto eerder als 'rustgevend' over. Het nonchalante van de houding van het meisje, de jas, de hand op haar rechterdij, de muts...
Comment
-
VInd de achtergrond ook niet belangrijk, het gaat om het model. Maar wat wel meteen in je opkomt bij deze plaat is de kleurtoon die zo afwijkt. Als dat iets meer in balans was geweest dan was ie nog mooier geweest denk ik persoonlijk.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtVInd de achtergrond ook niet belangrijk, het gaat om het model. Maar wat wel meteen in je opkomt bij deze plaat is de kleurtoon die zo afwijkt. Als dat iets meer in balans was geweest dan was ie nog mooier geweest denk ik persoonlijk.
hier was ik op aan het wachten se boze max,
wel ja het kleurpallet , tis nogal persoonlijk, maar ik ben nogal fan van dat blauwrood achtige ... , mss iets te veel mijn persoonlijke smaak laten doorkomen , alhoewel , bwa nee
en Gauloise ... ,
dit is eentje van een hele reeks die er aankomt om de personen elke keer weer te geven in een winterse sfeer (goed ingepakt , genietend van een straaltje zon of juist beschermend tegen wind en kou) en dit weekend was er erg veel wind en was het erg grauw , maar dat kon haar niet echt deren en nam ze zo wat vanzelf die nonchalante houding aan ...
het licht komt van een softbox licht rechts van haar , eentje volledig links (op haar profiel gericht ) en nog een flitsers achter haar 85mm gezoomd ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtWat is saai hé. Persoonlijk vind ik het een mooie foto. Waarom?
Het licht valt zo mooi op het meisje. Ze is ook 'los' van de (ja waarom niet dan) 'saaie' achtergrond. Hoewel, zo saai vind ik dat niet. Bij mij komt de hele foto eerder als 'rustgevend' over. Het nonchalante van de houding van het meisje, de jas, de hand op haar rechterdij, de muts...gegroet, Ludo
Comment
Comment