Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winter wonderland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winter wonderland

Last edited by kemizz; 21 januari 2008, 00:45.
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Re: winter wonderland

Hier enkel een Zwiters wonderland te zien (rood kruisje dus)
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
      Hier enkel een Zwiters wonderland te zien (rood kruisje dus)
      en nu ? bizar want ik zie da wel
      www.kemizz.com
      Brand new Blog
      kemizzdotcomonflickr

Comment

Ik zie een foto hoor.
        t'Is een goed uitgevoerde foto, de belichting is goed, het maakt je model ergens los van de achtergrond. Nu is het wel zo dat die achtergrond niet echt interessant is en dat haalt het plaatje dan weer wat omlaag.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
          Ik zie een foto hoor.
          t'Is een goed uitgevoerde foto, de belichting is goed, het maakt je model ergens los van de achtergrond. Nu is het wel zo dat die achtergrond niet echt interessant is en dat haalt het plaatje dan weer wat omlaag.
          voel het ook zo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi plaatje, lekker belicht model. Misschien kon je meer doen met de achtergrond, en hem gebruiken bij de beeldopbouw, maar "niet echt interessant" zou ik hem niet noemen.

Comment

Haaa, het idyllische perron 4 van het station van Vilvoorde...

Ik kan geen commentaar geven over de achtergrond, want ik heb hetzelfde zicht uit onze tuin.

Wel een speciale belichting.

Dany_

Comment

saaien achtergrond , ja da zijn meningen natuurlijk ,

en ale ja kan het ergens wel begrijpen , want da huiseke is nu ni zo fotogeniek , maar stoort helemaal niet vindek ik

maar het moest het station zijn , en de andere kant van het spoor ging niet , vermits het nog vrij druk is daar op een zaterdag middag ,
                en de stationschef ons vroeg van aan deze kan te blijven ...
                www.kemizz.com
                Brand new Blog
                kemizzdotcomonflickr

Comment

Wat is saai hé. Persoonlijk vind ik het een mooie foto. Waarom?
                  Het licht valt zo mooi op het meisje. Ze is ook 'los' van de (ja waarom niet dan) 'saaie' achtergrond. Hoewel, zo saai vind ik dat niet. Bij mij komt de hele foto eerder als 'rustgevend' over. Het nonchalante van de houding van het meisje, de jas, de hand op haar rechterdij, de muts...

Comment

VInd de achtergrond ook niet belangrijk, het gaat om het model. Maar wat wel meteen in je opkomt bij deze plaat is de kleurtoon die zo afwijkt. Als dat iets meer in balans was geweest dan was ie nog mooier geweest denk ik persoonlijk.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      VInd de achtergrond ook niet belangrijk, het gaat om het model. Maar wat wel meteen in je opkomt bij deze plaat is de kleurtoon die zo afwijkt. Als dat iets meer in balans was geweest dan was ie nog mooier geweest denk ik persoonlijk.

hier was ik op aan het wachten se boze max ,

wel ja het kleurpallet , tis nogal persoonlijk, maar ik ben nogal fan van dat blauwrood achtige ... , mss iets te veel mijn persoonlijke smaak laten doorkomen , alhoewel , bwa nee

en Gauloise ... ,
                      dit is eentje van een hele reeks die er aankomt om de personen elke keer weer te geven in een winterse sfeer (goed ingepakt , genietend van een straaltje zon of juist beschermend tegen wind en kou) en dit weekend was er erg veel wind en was het erg grauw , maar dat kon haar niet echt deren en nam ze zo wat vanzelf die nonchalante houding aan ...

het licht komt van een softbox licht rechts van haar , eentje volledig links (op haar profiel gericht ) en nog een flitsers achter haar 85mm gezoomd ...
                      www.kemizz.com
                      Brand new Blog
                      kemizzdotcomonflickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                        Wat is saai hé. Persoonlijk vind ik het een mooie foto. Waarom?
                        Het licht valt zo mooi op het meisje. Ze is ook 'los' van de (ja waarom niet dan) 'saaie' achtergrond. Hoewel, zo saai vind ik dat niet. Bij mij komt de hele foto eerder als 'rustgevend' over. Het nonchalante van de houding van het meisje, de jas, de hand op haar rechterdij, de muts...
                        Ik sluit me volledig aan bij deze comment.
                        gegroet, Ludo

Comment

Vind het een heel mooie foto! Ik kan je blauwroodachtig kleurpallet wel smaken en het model komt er prachtig uit!
                          Grtz, stanlie
                          Cultures don't meet, People do
                          Photoblog

Comment

Working...
                          X