Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prong

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prong

    Vrijdagavond fotoshoot gehad met Prong in het Hof ter Lo (Borgerwood city). Hier is het resultaat. Wisten jullie dat de rechtse op de foto (Tommy Victor) de live gitarist is van the one and only lady Madonna?!
    Comments pleassssse

    Last edited by gothtim; 13 januari 2008, 14:14. Reden: foto vergeten invoegen
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: Prong

    jep nu issem er ..

    wel de jongens zijn wa geel uitgeslagen , het lijkt also uw hoofdlicht ambient was en de speedlight erachter plots erg wit licht produceert ivm de andere licht ...

    het backlight had meer verspreid moeten zijn , nu heb je midden achter de groep een lichtbron die alleen het midde van de foto bereikt .

    kweet ni of je over meerdere flitsers beschikt .., zo niet zouk niet werken met een backlight maar gewoon gaan bouncen van vooraan ...

    en als laatste (ja sorry het lijkt allemaal negatief maar das zo niet bedoelt ) uw sensor eens kuisen (of de lens )
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

    Comment


    • #3
      Re: Prong

      Ik heb hem achteraf nog een beetje bewerkt, omdat hij oorspronkelijk NOG geler was.
      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Prong

        Een foto die imo vooral door de imposante persoonlijkheden gemaakt wordt, minder door de fotograaf. Nogal vlak verlicht, uitgebrand en geel. Sorry dat ik dit niks speciaal vind. Je onderwerp en verhaal is dat wel.

        Comment


        • #5
          Re: Prong

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Een foto die imo vooral door de imposante persoonlijkheden gemaakt wordt, minder door de fotograaf. Nogal vlak verlicht, uitgebrand en geel. Sorry dat ik dit niks speciaal vind. Je onderwerp en verhaal is dat wel.
          het zelfde gevoel hier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Prong

            Euh, de Madonna-gitarist is Monte Pittman, en dat is degene met de woeste baard, de linkse dus.
            Ik was daar ook vrijdag. Wat een optreden!

            En wat als je hem in zw/wit omzet? Ik vind ook dat Aaron en Tommy Victor precies wat staan te duwen.
            Canon 40D en nog wat rommel waarmee ik nog moet leren werken....

            Comment


            • #7
              Re: Prong

              Hey,
              maak deze even zwart wit.
              Past ook beter bij hun imago.

              Mijn gedacht he.

              Staf

              Comment

              Working...
              X