Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laura

Model : Laura
    MUA : Laura
    Lights & Camera : moi

Zoals altijd ... alle commentaar welkom (zelfs de heel harde, negatieve, afbrekende en cynische )

Mvg,
    TravelToy
    www.christian-bailleul.be | Blog

Re: Laura

goed belicht, mooie ZW omzetting, maar haar uitdrukkingen en poses kunnen me niet 100% bekoren ze komt onzelfzeker over, beetje verlegen of niet echt op haar gemak... of ligt het aan mij?

voor de rest mooie opnames hoor
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

Comment

ga alleen voor de opnamen, waar ze niet helemaal op staat.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

oogt klassiek, maar ook zeer mooi... het derde duo vind ik het betere

Comment

Some nice images, they're just a bit.. erm.. all the same.
          Holding the jacket in all 6 shots is a little too much I think.

I'd like a bit more contrast too, these seem very grey and flat.

Comment

Ze lijken inderdaad wat op elkaar maar ik vind ze mooi 'retro'. Dat gedraaide voetje oogt speels!

Comment

Mooi werk maar idd zeer brave pose, en beetje repetitief.
              Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

thanks for the comments, very much appreciated

inderdaad nogal vaak dezelfde, maar ik kon niet goed kiezen

het was de eerste shoot voor het model en deze platen waren de eersten die we maakten ... beetje onwennig kan dus wel kloppen ...

misschien eerst m'n monitor eens calibreren en dan met de contrasten spelen

Mvg,
                TravelToy.

Comment

Nette serie maar ik ga mee met de blikken en houding van model. Tevens ga ik voor de kleurversie in de andere topic.

tip voor de fotograaf.
                  Om een model los te krijgen is het vaak handig om haar te laten bewegen.
                  Bijv.. eerst met haar rug naar je toe, handen in haar zij. (beetje standaard, maar okay)...... en als je dan ja zegt, draait ze haar bovenlichaam in een draai naar je toe. Dit doe je een keer of 10 links en rechtsom.
                  Vaak zit er een heel leuke tussen en het is even werken voor model, maar ze komt wel los.
                  Vanuit daar ga je verder met poseren en je zult het verschil snel zien. Ook kun je model met haar laten gooien in een draai beweging. Lekker de muziek aan en binnen 10 minuten is de spanning en verlegenheid weg. Trust me
                  Laat haar bekken trekken, een bokshouding aannemnen, flink boos kijken, even scheel enz enz.
                  Je ligt dan vaak dubbel van het lachen maar dat is de bedoeling. Zelfs met de meer ervaren modellen doe ik dat even om het ijs te breken.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

thanks MadMax,

tja, beginnend model en verlegen fotograaf is niet bepaald de ideale combo hé.

je tips ga ik zeker proberen tijdens de volgende shoot ...

Bedankt,
                    TravelToy.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                      thanks MadMax,

tja, beginnend model en verlegen fotograaf is niet bepaald de ideale combo hé.

je tips ga ik zeker proberen tijdens de volgende shoot ...

Bedankt,
                      TravelToy.
                      Waarom niet? Ik begon niet anders hoor Na zo'n shoot was ik altijd helemaal hyper joh... snel naar huis.. fles wijn open en fotos kijken en soepen Heerlijk!!!
                      Enne... bij sommige modellen ben ik nog steeds superverlegen.. vooral die met die HEEEEL mooie ogen als die zo recht in de lens kijken..zo tot op je ziel ongeveer.... <slik> .... pffffieuwww... zweten man!!
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                      X