Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor alles de eerste keer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voor alles de eerste keer

    dit was de eerste maal dat ik in studio gewerkt heb, dus alle tips zijn welkom! (meer dan welkom zelfs )



    't kleed is mottig, dat moet je me niet vertellen, het was voor een project waar de 3ejaars aan meededen en ze moesten hun verkleden, meer weet ik er ook niet van.
    in ieder geval, hier verwacht ik redelijk wat commentaar op denk ik, het is de eerste maal dat ik in studio gewerkt heb dus had niet echt een id wat er mij te wachten stond.

    of

  • #2
    Re: voor alles de eerste keer

    De pose van de eerste foto vind ik erg gespannen, vooral de man met zijn strak gesloten mond. Het kikkerperspectief en het gebruik van een groothoek objectief draagt niet bij aan een mooie compositie waardoor de man nog langer lijkt, zeker in combinatie met de vertikaaal lopende lijnen van zijn kleding. Je kijkt door het geheven hoofd en lage standpunt tot in de neusgaten.
    Last edited by Hesy; 8 januari 2008, 17:33. Reden: QUOTE verwijderd

    Comment


    • #3
      Re: voor alles de eerste keer

      Die kleding hehehehehe ... Maar dat is ook af te lezen aan de gezichten van de modellen. Lijkt wel of ze er helemaal geen zin in hadden of jij hebt ze niet lekker aangestuurd. Dat kan natuurlijk ook maar dat houden we in het midden.

      Tja..licht is prima, op de eerste zou het een (halve) stop lichter mogen voor mijn smaak. Tweede is qua licht de betere.

      Maar er is hier zoveel te zeuren over onnodige dingen zoals armbandjes, de uitdrukkingen, die jongen die een strijkplank nabootst enz dat ik dit persoonlijk geen showcasemateriaal vindt.
      Maar begrijp me niet verkeerd hoor. Voor de eerste keer helemaal niet verkeerd, maar nu komt het op finetunen aan en dat is kijken kijken en nog een kijken.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: voor alles de eerste keer

        bedankt voor de tips!
        just what i needed
        meer comments mogen zeker nog komen!

        Comment


        • #5
          Re: voor alles de eerste keer

          Ik volg bovenstaande replies. Kleding zeggen we niets meer over wat dat heb je zelf al gedaan Maar is de poses en uitdrukkingen zijn niet echt overtuigend. De pose van het meisje op foto 1 vind ik dan wel cool
          Blijven proberen, al doende leer je
          Succes
          Digi-Steve

          Comment


          • #6
            Re: voor alles de eerste keer

            Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
            De pose van het meisje op foto 1 vind ik dan wel cool
            Jah.. dat was ik vergeten te zeggen. DIe staat er idd heel stoer bij
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: voor alles de eerste keer

              Niet aan mij gegeven op commentaar te geven op dit forum, laat staan tips, maar ik wil wel kwijt dat het meisje op de eerste foto bij mij overkomt alsof ze het al jaren doet.
              gegroet, Ludo

              Comment


              • #8
                Re: voor alles de eerste keer

                Persoonlijk denk ik dat de eerste foto beter was geweest indien de jongen net zoals het meisje recht naar de camera had gekeken. Ook de hevige schaduw in het gezicht van de jongen vind ik wat storend. Het meisje ziet er inderdaad echter heel stoer uit Blijven proberen want het gaat zeker in de goede richting.
                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                Comment


                • #9
                  Re: voor alles de eerste keer

                  ik heb nog erges een foto van het meisje alleen, ik ga die eens zoeken en posten, daar staat ze iets natuurlijker op.
                  alvast al heel erg bedankt voor de tips! hier haal ik tenminste nog wat nuttige info uit, Super!

                  Comment

                  Working...
                  X