Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik kan me er ook niet echt in vinden, iets te flets ... ogen lijken dan weer een "normale" tint te hebben. Met het haar is ook iets raars aan de gang, wss. door de bewerking.
ik vind het juist iets 'geschilderds' hebben.Hij oogt misschien niet echt foto-achtig, maar eerder als een kruising tussen foto een tekening of schilderij. Begrijpelijk dus dat het wat vreemd en onwennig aanvoelt voor mensen die gewoon een high-key foto verwachten.
Oude stelregel vroeger was: "In de natuur komt geen zwart voor".
Hier dus ook niet (behalve pupillen en wimpers dan, wat normaal is).
Werkwijze heeft zeker zijn nut voor bepaalde toepassingen.
Door reclame, tv, magazines e.d. zijn we zodanig gewend alles door een 'fotografische' bril (lees: contrastrijk) te bekijken, dat alles wat enigszins afwijkt, wat vreemd over komt.
Tijdens een shoot heb ik tussendoor nog wat andere fotos kunnen maken,waarvan deze.
Niet echt origineel,misschien toch de moeite waard.
(http://imageshack.us)
Comment