Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de close up poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2de close up poging

na mijn eerste poging voor een close up te maken
    deze http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=189391
    heb ik nu een 2de gemaakt mijn dochter na veel zeuren even voor de lens
    gekregen
    mvg wanka tanka

ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Re: 2de close up poging

de harde flits geeft storende schaduwen.
    Ook het landscape formaat stoort me. Beter was een portretje met decolté

Mooie ogen heeft de dochter .
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Mooie dochter maar plaat (licht/flits) is errrrruggggggg hard vind ik.
      Haar op gezicht stoort ook een tikkie en de achtergrond is ook niet 'je van het.' Er loopt nu een balk dwars door haar nek.
      Andere crop zou idd veel uitmaken denk ik.

Maar de poging is genomen en de dochter staat er op
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Zeer matig plaatje, eerder reportage fotografie door de harde flits en de erg storende achtergrond. Niks voor showcase !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Mooie dochter heb jij, ben er zeker van dat ze nog vele malen voor de lens zal staan wat de foto betreft, deze heb je zoals eerder aangegeven te hard en platgeflitst. Volgende keer eens proberen te flitsen met je flits los van de camera of te bouncen via plafond.
          Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Hoi Wanka Tanka,

Bij foto's van onze dierbaren zijn wij zelf vaak snel tevreden om dat er emotionele gevoelens meespelen. en dit is zeker een mooie meid!

De mensen die de foto gewoon als foto bekijken zien dan inderdaad alles wat er aan de foto scheelt.

Neem deze opbouwende kritiek aan en verbeter de foto. Jou dierbare dochter zal je in de toekomst zeker dankbaar zijn dat je de kritiek hier op BD ter harte hebt genomen.

Zo'n mooie meid verdient ook een iets betere foto.
            Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

Comment

- effe op een rijtje,

-je flits minder hard zetten,of meer afstand nemen, en trachten met een omnibounce te werken, als het kan via plafond (effe expirimenteren)
              -de keuze van de achtergrond kan je best veranderen, (iets met een egale kleur) en liefst een meter of 2 er vandaan.
              -bij deze zou ik gaan voor een rechthoekige crop, en geen pano, nu zitten er te veel storende elementen links en rechts van het model, en zo kan je dit een heel stuk reduceren.
              -model kijkt spontaan en heeft, make up gebruikt
              -het haartje op haar wang, deze de volgende maal wegklonen, of vermijden dat het er ligt.
              -je blijft proberen dit is
              -als je nu tracht deze paar kleine details op te volgen, heb je volgende maal beslist een prachtplaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
                - effe op een rijtje,

-je flits minder hard zetten,of meer afstand nemen, en trachten met een omnibounce te werken, als het kan via plafond (effe expirimenteren)
                -de keuze van de achtergrond kan je best veranderen, (iets met een egale kleur) en liefst een meter of 2 er vandaan.
                -bij deze zou ik gaan voor een rechthoekige crop, en geen pano, nu zitten er te veel storende elementen links en rechts van het model, en zo kan je dit een heel stuk reduceren.
                -model kijkt spontaan en heeft, make up gebruikt
                -het haartje op haar wang, deze de volgende maal wegklonen, of vermijden dat het er ligt.
                -je blijft proberen dit is
                -als je nu tracht deze paar kleine details op te volgen, heb je volgende maal beslist een prachtplaat
                Ik kan aan dit rijtje niets meer toevoegen
                www.fotofolio.be

Comment

bedankt allen voor de tips nu heb ik weer iets bijgeleerd
                  mvg wanka tanka
                  ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                  *BD1034BE

Comment

Working...
                  X