Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13...... (+update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 13...... (+update)

Je model lijkt wel een jonge Kate Moss, prachtig meisje. Vind, zeker gezien de stijlvolle uitstraling van de foto, de losse haartjes in het kapsel wel jammer.

Comment

Nu kom ik eventjes met mijn voeten op de grond... Nog twee jaar en mijn oudste dochter is er ook 13, en dan al . Nee, ik zou ze meteen 18 à 20 jaar geschat hebben. Nu weet ik niet of dat een positieve of een negatieve bemerking is, maar dat doet eigenlijk niet ter zake...

De foto is zalig. Geef mij de eerste versie maar. Misschien is de hand te licht, maar ik vind de wijziging niet de moeite om aan te beginnen. Het maakt hem m.i. niet perfecter.

Comment

Je schiet echt prachtige plaatjes! Ik ben zo opzoek hoe men die bewerking doet in photoshop. Echt prachtig!

Comment

De donkerder hand maakt het helemaal af!
          En merkwaardig trouwens: die hand is net het enige op de foto waaraan je haar jonge leeftijd kan vermoeden. Vreemd als je er begint op te letten.

Comment

En dat glamourportretje maken is heel goed gelukt.

Volgens mij is dat een foto waarmee ze bij haar vriendinnetjes gaat stoefen.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              ... En aangezien ik bij een vorige shoot de ketting van mijn vrouw achterstevoren had omgehangen ...]
              Op die bewuste foto heb je ook maar 9 reacties gekregen. Het zuiverste bewijs dat je hier met kenners te doen hebt.

De tweede Jorgen.
              Last edited by Jos Vanhengel; 2 januari 2008, 03:36.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Mooie plaat! 't enige minpuntje vind ik misschien de schaduwwerking aan de bovenkant van haar rechterarm die het doet lijken dat ze daags voordien een potje gaan rugby'en is

Mvg,
                Frederic

Comment

prachtplaat zonder meer !!!

Glenn
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

Comment

prachtige foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Mooie plaat! 't enige minpuntje vind ik misschien de schaduwwerking aan de bovenkant van haar rechterarm die het doet lijken dat ze daags voordien een potje gaan rugby'en is

Mvg,
                      Frederic
                      Wat heb je toch een grenzeloze fantasie of te veel oliebollen met champagne natuurlijk

Kan me meestal vinden in je comments, maar hier zie ik het even niet wat jij erin ziet.

Thanks allemaal.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

'k ben verre van een kenner, maar dit vind ik toch ook wel heel mooi
                        gegroet, Ludo

Comment

Hey juppekes

Ik heb nu al een paar keer gekeken naar die foto.

Ik krijg zo het gevoel van dat we appelen fotograferen om peren te shoppen

Zonder de leeftijd te kennen zou ik zeggen mooie foto, maar met de leeftijd erbij heb je het meisje haar puberteit afgenomen

Sorry dit moest er even uit, en laat de tegen reacties maar komen ik heb een olifantenvel
                          Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

Ik heb nu al een paar keer gekeken naar die foto.

Ik krijg zo het gevoel van dat we appelen fotograferen om peren te shoppen

Zonder de leeftijd te kennen zou ik zeggen mooie foto, maar met de leeftijd erbij heb je het meisje haar puberteit afgenomen

Sorry dit moest er even uit, en laat de tegen reacties maar komen ik heb een olifantenvel
                            Waarom sorry? Je mag toch je mening geven
                            Ik heb haar niets afgenomen hoor, tis nog steeds een puber van 13
                            Maar de discussie over leeftijd van modellen en de mate van shoppen is iets waar ik liever niet aan begin omdat er met 10 mensen er 10 meningen zullen zijn.

Studio, en daarmee vaak ook glamourfotografie (en dito soepwerk) zal altijd zo zijn om een ideaal schoonheidsbeeld te scheppen.
                            Mensen willen nu eenmaal graag in de maling worden genomen en zelfs mijn vrouw, super slim en intelligent, wist tot een jaar geleden nooit dat die modellen in de blaadjes en in de films er in het dagelijkse leven er gewoon zo uitzien zoals jij en in, met een rode loopneus.. en pukkel op je voorhoofd en dikke wallen onder je ogen als je lekker bent doorgezakt.

Echter als ik op deze manier zo'n plaatje met ketting in een blaadje ga zetten, dan kun je wel raden wat er gebeurd (of beter NIET gebeurd). Het verkoopt niet

Zelfs die mooie volslanke vrouwen van de Dove reclame ... puur natuur... kuch kuch.. ja ja.
                            Heb je die wel eens ongesoept gezien?

En of ik nou een meisje van 10-13-of 18 bewerk.. het zal altijd zo blijven... je neemt iets van ze af. Helemaal waar.
                            Aan de andere kant krijg ik altijd een hele dikke zoen en pakkerd als ze de studio uitlopen nadat ze hun eigen platen hebben gezien, op Hyves en MSN hebben gezet, ze als achtergrondbureaublad gebruiken, en waarmee ze hun vriendinnen de ogen kunnen uitsteken.

Dus zeg jij maar wat ik verkeerd doe
                            Last edited by MadMax; 3 januari 2008, 09:52.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Prachtige foto !mooie juwelen ! en voor het model het belooft......
                              mvg
                              johan9096
                              Nikon D200 + Mb-D200+SB 600, AF-S VR zoom-Nikkor 70-200 F 2.8G IF,Nikkor AF-S 17-55mm 2.8G DX IF-ED, Nikkor AF-D 60mm F 2.8 Micro, Nikkor AF-S 18-70mm 1:3.5-4.5G ED.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                                en zelfs mijn vrouw, super slim en intelligent

Onder dwang geschreven...?

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X