Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Owww Ed op mijn monitor lijkt het gezicht er net iets overheen tezijn, zeker de vreemde vlek op haar voorhooft links (voor haar rechts) en aan de zijkant van haar neus. ik denk wel mooi belicht , maar iets te veel bewerkt.
tis ook maar een mening hoor , stoor ej er niet aan , ik kan het niet beter.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Ik heb hier twee schermen staan en ik zie het niet, anders zou ik de foto niet plaatsen, ik zal vandaag ook nog bij iemand anders kijken.Indien het niet goed is haal ik hem weg.
Qua compositie en model een mooie plaat Technisch vallen mij een paar dingen op (op mijn scherm en het is een beetje ziften, maar het is dat je er naar vraagt):
- Volgens mij is de witbalans niet helemaal goed (iets te geel) of hier is aan gesleuteld om de foto een warmere indruk te geven. Ik heb de indruk dat de achtergrond orgineel wit is.
- Het rechter voorhoofd en het rechter neusdeel zijn (op het randje van overbelicht) en komen door de voornoemde aanpassing geel over.
- De binnenkant van de linker wenkbrauw is iets mee (gepoetst?)
Ook zie ik wat gradaties in huidtinten maar dat is voor mij niet storend en lekker naturel.
KCfoto Qua compositie en model een mooie plaat Technisch vallen mij een paar dingen op (op mijn scherm en het is een beetje ziften, maar het is dat je er naar vraagt):
- Volgens mij is de witbalans niet helemaal goed (iets te geel) of hier is aan gesleuteld om de foto een warmere indruk te geven. Ik heb de indruk dat de achtergrond orgineel wit is.
- Het rechter voorhoofd en het rechter neusdeel zijn (op het randje van overbelicht) en komen door de voornoemde aanpassing geel over.
- De binnenkant van de linker wenkbrauw is iets mee (gepoetst?)
Ook zie ik wat gradaties in huidtinten maar dat is voor mij niet storend en lekker naturel.
Ziften is niet erg hoor, het houdt je scherp.
De achtergrond is niet wit maar een soort zalmkleur.
Ik heb een stukje van de rol er naast gehouden en die is eigelijk nog donkerder
De ogen zijn iets aangescherpt.
De oneffenheden op haar gezicht zijn weggewerkt.
En er is een noisware programma overgehaald.
De wenkbrauw ik weet het niet zeker.
Ik ga nu twijfelen of ik de juiste foto heb gepost.
Comment