Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The lady in me

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The lady in me

Prachtplaten, alle drie, met toch een kleine voorkeur voor de eerste. Goeie poses, mooi model, echt uitstraling,... en ja, de fotografie mag er ook wezen Moet wel niet evident zijn met zo'n hordefamilie die staat te kijken... Knap hoor!
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Moet ik nog wat toevoegen,ik zou zeggen doe eens iets niet goed dan valt er nog eens wat te disc.Het zijn zeer goede fotos,het is niet de stijl waar ik van hou,maar....toppy.
      Mag ik toch vragen hoe sommigen incl.jijzelf de huid zo mooi egaal en zacht krijgen.Of zoek je ze uit op huid.

Graag van jouw, beoordeling van mijn eerste portret op beoordeling mensen en modellen "in mijn'studio'" gestart na het 1e lesje van je, op youtube.
      Groet ruudt
      Last edited by ruudt; 22 februari 2008, 20:08. Reden: huis is huid

Comment

Schoonfamilie

Comment

beste max,

Ik weet dat ik weinig post maar deze vind ik heel goed qua belichting maar dat ben ik gewoon van u.

Nu even een min-puntje: kijk wat langer in je zoeker en dan zie je ook je foutjes (niet veel maar toch aanwezig) tijdens het fotograferen zoals de duim die steeds ontbreekt. Is een combinatie van kijken en dirigeren he. Weet het dat is de kunst van dit soort werken waar je trouwens zeer goed in bent.
          Zal straks eens verder kijken ok.

Groetjes Nies.

Comment

er zijn niet veel vrouwen die van de eerste keer luisteren
            dit dametje koesteren is de boodschap en je zwager af en toe eens trakteren.

Prachtige reeks.
            gegroet, Ludo

Comment

Working...
            X