Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tosca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tosca

Paar weken terug het genoegen gehad om met Tosca te werken. Het leverde erg verschillende resultaten op, hier het glamour stukje.
    Als het te smaken valt, volgt de rest...

Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Re: Tosca

Mooi model hoor. Platen en pose in no 1 en 3 zijn ook heel fraai.

Maar ik ga hier (ondanks dat het geen fotodiscussie is) toch even over ziften over een paar dingen, als je het niet erg vindt.

No1
    Jammer van de kreukels (standaard een bout in de studio. Eerst strijken, dan schieten)
    Kleurverschil (geel op rug) en een mooie tint op haar gezicht. Kan in fotosoep opgelost worden, maar is niet makkelijk.

No2
    Eigenlijk de mooiste qua licht en afwerking, maar de pose vind ik hier niet fraai.

no3 mijn favo.
    Jammer dat het model last heeft van de woeier. Is vaak niet te voorkomen maar laat haar meteen wegkijken als ze zelf voelt dat haar ogen gaan tranen. Ook haar neus is een tikkie te rood en glimt, wat het nog extra accentueerd.
    Toch vind ik deze de mooiste ivm de dynamiek in de plaat. Haren en blik.

Geen idee hoe handig je bent met fotosoep, maar hier kun je echt een paar glamourplaten uithalen.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Maar ik ga hier (ondanks dat het geen fotodiscussie is) toch even over ziften over een paar dingen, als je het niet erg vindt.

No1
      Jammer van de kreukels (standaard een bout in de studio. Eerst strijken, dan schieten)
      Kleurverschil (geel op rug) en een mooie tint op haar gezicht. Kan in fotosoep opgelost worden, maar is niet makkelijk.

No2
      Eigenlijk de mooiste qua licht en afwerking, maar de pose vind ik hier niet fraai.

no3 mijn favo.
      Jammer dat het model last heeft van de woeier. Is vaak niet te voorkomen maar laat haar meteen wegkijken als ze zelf voelt dat haar ogen gaan tranen. Ook haar neus is een tikkie te rood en glimt, wat het nog extra accentueerd.
      Toch vind ik deze de mooiste ivm de dynamiek in de plaat. Haren en blik.

Geen idee hoe handig je bent met fotosoep, maar hier kun je echt een paar glamourplaten uithalen.

Erg vinden, wel nee in tegendeel... Ik probeer gelijk ook iets te leren...
      Commentaar krijgen van een glamour meester is dus altijd welkom.
      Alleen bepaalt het eerste commentaar vaak die van alle volgende... dus daar gaat mijn zelfvertouwen
      Nee even serieus, bedankt voor de comments.

Haar kleedje uidoen, strijken en dan weer aantrekken kan niet meer, dus alleen de rug proberen aan te passen ... beter of toch niet ?

Een zakdoekje voor de traantjes heb ik ook al niet, maar het neusje heb ik wel wat bijgepoederd. Ook hier : vooruitgang ?

PS was niet mijn hoofdvak, nee...
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

Comment

LOL.. sjah.. dat zelfvertrouwen. Kan het ook niet helpen dat ik de eerste was Gna gna gna.

Maar ik bedoel het heel goed hoor. Als ik mooie platen zie (en het schort nog een klein beetje aan de finishing touch) neem ik graag de moeite om die punten aan te halen die 'eventueel' beter zouden kunnen. Nogmaals. Ik ken mensen hier die totaal geen platen sjoppen en dat ook nooit zullen doen uit principe. Ieder zijn/haar ding.

Dit ziet er als heel wat meer in balans uit jah. Compliment. (kleedje kun je ook in PS strijken )
        Jij denkt dat ik altijd eerst ga strijken? Pfff.. ik vergeet het door mijn enthousiame meer dan vaak

HEbbie deze ook in RAW getrokken?
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

ga voor de laatste van de eerste reeks en de tweede van de tweede serie.
          bij de eerste van de eerste reeks, vind ik de buikpijnpose niet zo geslaagd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij is dit een goeie reeks waarin het model op natuurlijke en toch glamoureuze wijze is vastgelegd. En ik vind de pose in 2 nu wel net anders en goed

Comment

Working...
            X