Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ken er niet veel van, om niet te zeggen niets, maar van de derde vind ik die witte delen in de achtergrond wel heel mooi. Hoe je het doet, 'k zou het begod niet weten, maar 't is wel mooi.
Geen inspraak? Hmm... ik (jij) als fotograaf ben(t) altijd de baas
En als ik een stuk metaal of kleding niet gepast vind bij een plaat/thema... uit er mee En anders geen sjoet.
Visa is netjes gedaan, zo ook de belichting. Fotosoep tikkie te heftig, maar no 3 spreekt me het meest aan.
Toen ik de eerste foto zag moest ik meteen denken aan een soort 'pipo-de-clown-look', met enkel de rode neus die ontbreekt. Ik pende het aanvankelijk niet neer, maar nu jij het zegt...
Comment