Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
haar blik en houding zeggen me genoeg...ready to attack the photographer.
zelf heb ik dit ook enkele keren meegemaakt,je schrikt je wild ,je probeert jezelf te verdedigen..maar tevergeefs. Mn oplossing is pepperspray,wat nu standaard zit vastgetaped aan mn camera.
pff ...die foto maakt een hoop emoties bij me los.
Hmm.. nee. Voor deze keer pas ik even Plaat doet me totaal niks.
Vind de schaduwen in haar gezicht echt niet fraai, ook niet bij haar ogen. Ook het licht vind ik niet mooi.
Niet boos zijn, want tot op de laatste post was ik super enthousiast
Ik vind de compositie, look, etc. schitterend.
Alleen, wat mij meteen opvalt, en ook een beetje stoort, is het kleurverschil van de huid tussen gezicht, armen en benen. (bruine armen, blekere benen, en nog bleker gezicht).
Ik vind de compositie, look, etc. schitterend.
Alleen, wat mij meteen opvalt, en ook een beetje stoort, is het kleurverschil van de huid tussen gezicht, armen en benen. (bruine armen, blekere benen, en nog bleker gezicht).
Toch
Dat was ook wel de bedoeling om het geheel niet gelijkmatig uit te lichten. Er is met een heel smalle snoot met veel licht op het gezicht geflitst. Je houdt ervan of niet natuurlijk
Comment