Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II www.YVE5.be
Dit is nu echt eens een foto waarvan het kader niet met alle aandacht wegloopt, kan ook niet gezien het model deze in bedwang houdt
goed idee en uitgevoerd
Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten
Ik bedoel het zwart tussen de onderbenen (schoenen) .... zou het niet nog mooier zijn moest dat ook de kleur van de andere achtergrond (grijs dus) hebben?
Ik bedoel het zwart tussen de onderbenen (schoenen) .... zou het niet nog mooier zijn moest dat ook de kleur van de andere achtergrond (grijs dus) hebben?
Laarzen zitten tegen elkaar aan en is wat dichtgelopen, maar totaal niet storend voor mij.
Plaat ziet er weer vet uit!!! Complimenten met je oneindige inspiratie
Comment