Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

**Vertel, Mij...?** (+16?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• **Vertel, Mij...?** (+16?)

(ééntje uit een reeks die 'k nog aan't uitwerken ben...)
    zodus, blijven bedenkingetjes, gedachten en opmerkingen... Welkom.

Oh ja, deze is ook nog met 'nikon' geschoten...
    grts. luc

met _Jella_
    Last edited by Van Put Luc; 19 december 2007, 21:12.
    Kijk, Kijk, en blijf (jezelf) Verbazen...??
    http://www.lucvanput.be/

Re: **Vertel, Mij...?** (+16?)

Oorspronkelijk geplaatst door Van Put Luc Bekijk bericht
    (ééntje uit een reeks die 'k nog aan't uitwerken ben...)
    Kun je dan niet beter eerst de reeks "uitwerken" en dan een van je bewerkte platen posten in Showcase,
    want deze plaat hoort in mijn ogen eerder thuis in een andere rubriek, en niet in showcase.
    (je hebt op je site prachtplaten staan, vandaar mijn verbazing dat je deze in showcase plaatst)
    Last edited by jan.brouwers; 19 december 2007, 17:52.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Kun je dan niet beter eerst de reeks "uitwerken" en dan een van je bewerkte platen posten in Showcase,
      want deze plaat hoort in mijn ogen eerder thuis in een andere rubriek, en niet in showcase.
      en waar hoort deze dan wel in thuis...??
      Je kan toch niet de hele reeks gaan plaatsen (doe ik zoizo nooit)...
      De bedoeling van men fotowerk is tentoonstelling gericht en op print dus vanzelfsprekend...
      Mijn bedoeling is zo nu en dan iets daaruit (al dan niet volledig 'af') te tonen...

Waar hoort dit dan thuis ??

grts. luc,
      Kijk, Kijk, en blijf (jezelf) Verbazen...??
      http://www.lucvanput.be/

Comment

Deze doet het voor mij ook niet, de plastiek maakt de foto -die toch een groot potentieel heeft- zó goedkoop. Spijtig, want er zit heel wat in.
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Put Luc Bekijk bericht
          en waar hoort deze dan wel in thuis...??
          Je kan toch niet de hele reeks gaan plaatsen (doe ik zoizo nooit)...
          De bedoeling van men fotowerk is tentoonstelling gericht en op print dus vanzelfsprekend...
          Mijn bedoeling is zo nu en dan iets daaruit (al dan niet volledig 'af') te tonen...

Waar hoort dit dan thuis ??

grts. luc,
          Nu... ik zou dan toch een thematisch reeksje of zo posten. Als losstaande foto denk ik dat deze aan kracht verliest. Het posten op een forum, gewoon gepaard met een "thema" of een "duidende titel" doet een foto soms heel anders overkomen.

Nu vind ik de foto op zich toch ook weer niet zo slecht, maar ik denk dat een hoger standpunt, waarbij je de volle expressie van het aangezicht gebruikt, misschien meer aangewezen is.

Comment

was de achterste plastiek wit en/of doorzichtig geweest kon dit best een sterk beeld worden... nu is de reflectie op de achtergrond aandacht roepend en dus storend...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Je zegt zelf al dat de foto nog niet "af" is, dus daarom mijn opmerking om hem eerst helemaal uit te werken en dan pas in showcase te plaatsen.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
              X