Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Kleurtjes en een kijkje in de Maxiaanse keuken
Zelden dat ik reageer in dit onderdeel maar deze reeks verdient het wel! Mijn favoriet, als je dit al mag in deze serie, is nummer 2 al twijfel ik een heel klein beetje aan het blauw van de ogen. Knap werk
Gelukkig kunnen smaken nogal verschillen maar over je foto's is het merendeel het wel eens denk ik deze zijn gewoon subliem ook je filmpje is echt top en wat dat muziekje betreft, voor mij kan het, niks mis mee sorry Lieven wat als hij het zelf gekozen heeft ? dan heeft BD een topfotograaf minder
Mooi werk deze tricolore !!!
Dat filmpje ook.
Doet me aan een grappig voorval denken dat ik net meemaak. Bij de Zoom van deze maand zit een DVD over NATUURFOTOGRAFIE met een film van 56 minuten. De titel die de film beschrijft op de de DVD heet (verkeerdelijk, en waarschijnlijk door een voorgande DVD die wel over naaktfotografie handelde)) NAAKTFOTOGRAFIE en het eerste item is SPOORZOEKEN
Mooie studio heb jij daar, alles erop en eraan tot en met de masseuse . De productie is dan ook top, voor mij mag nummer twee direct naar de HOF. Prima filmpje ook trouwens, heel wat megapix daar ook.
Comment