Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De discussie over het al dan niet fotoshoppen van de huid zal waarschijnlijk nooit stoppen.
Ik ben het langzamerhand beu aan het worden om hier nog foto's te posten...
Alstublieft niet. Die eerste is van een kwaliteit die we nog veel te weinig zien. Mooi model, mooie pose, mooi opnamestandpunt, precies uitgelicht, juiste bewerking, in 1 woord die heeft alles. Love it
De discussie over het al dan niet fotoshoppen van de huid zal waarschijnlijk nooit stoppen.
blijf voor mij maar doorgaan met het fotoshoppen van de huid hoor...
hoe je het ook draait of keert, ik vind de foto's met mooie egale gephotoshopte huid zeer mooi (en zeker de jouwe)
Vind de reactie nogal overdreven, de mensen schrijven gewoon hun mening, dit is geen verplichting om je foto's anders te bewerken hé
Wat mij stoort is dat je het ganse lichaam hebt bewerkt en precies of je hebt haar buik vergeten. Deze vloekt precies een beetje met de rest van het lichaam.
stop niet met posten,zeuren over PS raak je wel aan gewend.Het ziet er heel erg goed uit en daar gaat het om!!
Vroeger kreeg je vierkante ogen van tv kijken en kijk me nou eens,er is niks gebeurd,4jaar geleden was er nog veel kritiek op digitale fotografie,ach en dat wordt steeds minder.sukses wim,ik zie het graag!Ruudt
Comment