Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eens wat anders dan de perfecte mensen zoals de media die ons voorschotelt.
Doet je meteen beseffen hoe goed we het hier hebben.
bis bis
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Geweldige "mensen-fotografie"
Ik kom hier iets te weinig kijken, en besef dat ik dan soms geweldige mensen-plaatjes mis, maar de vele opgepoetste modelletjes houden me hier weg, misschien toch nog eens over denken om deze 2 items te splitsen in de nieuwe forumstructuur?
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Geweldige "mensen-fotografie"
Ik kom hier iets te weinig kijken, en besef dat ik dan soms geweldige mensen-plaatjes mis, maar de vele opgepoetste modelletjes houden me hier weg, misschien toch nog eens over denken om deze 2 items te splitsen in de nieuwe forumstructuur?
Hier hetzelfde. Dit zijn beelden die een mens raken, en die je doen denken hoe goed onze kinderen het hier hebben.
Ik wil hier zeker de modellen niet afbreken, maar hier zie je dat niet ieder model moet schoon opgepoetst zijn.
Dit zijn beelden die spreken voor zich.
Ik sluit aan. Mooie beelden. Kan niet kiezen, 2 of 3.
Misschien 3 omwille van de heel spontane maar sterke houding,
de manier waarop de jongen zich over de fles ontfermt.
prachtig, echt heel aangrijpend..vooral de derde doet het voor mij.
deed me onmiddelijk denken aan de actie van Stubru en het glazen huis voor het drinkbaar water.
Comment